Gå til innhold

Strømpebukse eller tights under kjole nå når det er blitt kjøligere? Hva bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strømpebukse eller tights under kjole nå når det er blitt kjøligere? Hva bruker du?

Anonymkode: cba46...1c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helst strømpebukse, synes det ser penere ut. Det finnes mange finne strømpebukser i ull. Vet ikke om de har kommet i butikken enda, men høst/vinter pleier å ha stort utvalg av strømpebukser i ull. Flere farger, mønster og tykkelser. Må jo se an kjolen litt hva som er penest. Til en sporty Adidas kjole ville jeg kanskje brukt tights, men til en litt penere kontorantrekk kjole til jobb bruker jeg ull. Til penkjoler blir det nylonstrømpebukser.

Anonymkode: f0167...9aa

• Liker 2
Skrevet

Pierre Robert har en strømpebukse med litt merinoull i. Den varmer godt! Syns den ser fin ut på også

Anonymkode: 49aa0...701

• Liker 2
Skrevet

Bruker alltid strømpebukse når det er kaldt. Tights bruker jeg når jeg skal trene eller være aktiv. Er det kaldt da, har jeg strømpebukse under tightsen. 

Anonymkode: ae7a0...204

• Liker 1
Skrevet

Kan anbefale strømpedamen i Bergen, masse nydelige strømpebukser av god kvalitet og super service 😍

Skrevet

Strømpebukse. Eller, har ikke begynt å bruke det ennå, synes det fremdeles det er for varmt for strømpebukser. ;) 

• Liker 1
Skrevet

Enten strømpebukser eller stayups i nylon gjennom høsten, strømpebukser med ull på de kaldeste dagene senere. 

Anonymkode: 19ead...76f

Skrevet

Bruker strømpebukse uavhengig, men nå bruker jeg sjeldent kjole da

Anonymkode: cbd9d...980

Skrevet

Handler strømpebukser på Match på salg, da jeg går mye i kjole eller skjørt om vinteren. Kjøper 80 denier. Holder her på Vestlandet.

Skrevet

Bruker ikke strømpebukser under før det nærmer seg minusgrader. Da er det ullstrømpebukse. Men gjerne støvletter i stedet for småsko til kjole/skjørt når det blir kjøligere.

Anonymkode: 21294...96f

Gjest TheCatLady
Skrevet

Strømpebukse. Har noen tykke jeg bruker om høsten eller vinteren. Eller så bruker jeg tynnere med høyere denier om det ikke er kaldt nok til de tykke. 

Skrevet
På 3.9.2020 den 9.38, AnonymBruker skrev:

Pierre Robert har en strømpebukse med litt merinoull i. Den varmer godt! Syns den ser fin ut på også

Anonymkode: 49aa0...701

Den klør.🙈

Anonymkode: ce0c3...5f5

• Liker 4
Skrevet

Bruker strømpebukser i ymse tykkelser og varianter når det blir kaldt - det er en stund (minst 10 grader) til vi kommer dit. Under lange skjørt bruker jeg gjerne knestrømper til langt utpå høsten.

Skrevet
På 4.9.2020 den 11.17, Daria skrev:

Bruker strømpebukser i ymse tykkelser og varianter når det blir kaldt - det er en stund (minst 10 grader) til vi kommer dit. Under lange skjørt bruker jeg gjerne knestrømper til langt utpå høsten.

Hvor i landet bor du? Om morgenen her er det 13 g og det er strømpebukse temp for meg. 

Skrevet

Ullstrømpebukser, og ullbukser som jeg tar av meg når jeg kommer inn på vinteren.

Anonymkode: 408af...bbc

Skrevet

Aldri tights. Det ville jeg ikke vurdert engang. 

Anonymkode: 0112b...4b3

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ullstrømpebukser, og ullbukser som jeg tar av meg når jeg kommer inn på vinteren.

Anonymkode: 408af...bbc

Ullbukse under skjørt?

Skrevet

Det kommer an på hva slags fottøy jeg bruker. Tights/longs uten fot er mer behagelig og praktisk enn strømpebukse, men synlig overgang mellom tights og sokker, ser ikke så fint ut. Hvis jeg bruker støvletter som kan skjule overgangen mellom tightsen og sokkene, velger jeg tights. Bruker jeg sko, velger jeg strømpebukse. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...