Gå til innhold

HURRA !!! VI HAR KJØPT HUS !!


Pludre

Anbefalte innlegg

Heisann

ENDELIG ble det vår tur, vi har kjøpt hus !! Jeg er såå glad at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :D :D

Det skal bli så deilig å komme vekk fra denne helvetes høyblokken, slippe naboer som blander seg opp i alt :evil: :evil:

Så i midten av november flytter vi inn EGET hus med stooor hage utenfor :ler::ler::ler:

Huset er på 150 kvm, og på samme tomta er det en hytte på 55 kvm som det går an å leie ut. :kul::kul:

Tomta er noe for seg selv, den er på 5000kvm, eller for å si det enkelt 5 mål :o :o :o

Masse tumleplass for lille Emil :D :D

Jeg er så lykkelig at det nesten ikke går ann !!! :D :D :D

Så nå er jeg nygift, har fått meg hus og nå mangler det bare noen barn til :wink::wink:

Dette blir spennende :D

Hilsen en lykkelig og glad Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse, kjære Pludre!! Høres ut som et flott hus dere har kjøpt dere. Nå er det bare å sette i gang med å planlegge hva dere skal bruke den store tomta til. Ser for meg at du går til anskaffelse av frøkataloger og hageblader nå ja :) Er det lov til å spørre hvor mye herligheta kosta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ragnhild

Det kosta ikke så veldig mye, 1 360 000 !!

Og hytta regner vi med å leie ut for 3500 !!

Syns du fremdeles det var flott ?? :kul:

Pludre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!

Vet akkurat hvordan den følelsen er, er det ikke deilig? Vi kjøpte oss hus rett før bryllupet vårt, og flytter inn om 1 1/2 uke. Jeg gleder meg enormt.

Men dere er jammen meg heldig som får så mye tomt også da, det høres helt fantastisk ut! Lykke til med flyttingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Det hørtes jo veldig deilig ut, 5 mål! Det kan jo bli litt mye det... *S*

Iallefall hvis alt er plen og planter, men det er det sikkert ikke.

Regner med det ikke er i oslo området, her får du jammen ikke mye for 1.3 mill. også er det jo ofte husleie i tillegg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER!!!

Så deilig med så stor hage, da!! Og at huset endelig er i boks :P

Gleder meg vanvittig til jeg er i din situasjon...vi må bare lete litt til først :o

Klem fra Carine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...