AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Hei Etter at jeg sluttet på p-piller har jeg ikke hatt menstruasjon etterpå. Er nå 24 dager forsinket. Vet at dette kan være normalt da det kan ta litt tid for kroppen å starte opp igjen. Jeg tok en test når menstruasjonen først uteble, men den var negativ. Jeg har nå de to siste dagene hatt litt ømme bryster. Å for noen dager siden hadde jeg litt kramper i magen. Noe som selvsagt kan bety at TR bare er i anmarsj, eller at jeg er gravid. Jeg vil ikke teste for tidlig eller unødvendig, da jeg bygger opp forventningen så mye når jeg sitter der. Jeg vet jo ikke når jeg eventuelt kan ha hatt eggløsning, da jeg ikke har normal syklus, å vet derfor ikke når jeg eventuelt har mistet mensen. Når tenker dere det er rett tidspunkt å ta en test? Anonymkode: d216f...c4f
spinnwild Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Umulig å vite. Ta nå, også neste uke også neste uke der igjen. Da bør du ha et svar. 1
Amatariel Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Mye rart som skjer i kroppen når man slutter på p-piller. Hvis du ikke vet når eller om du har hatt EL, ville jeg tatt en billig strimmel g-test hver uke helt frem til du evnt. får mensen og en ny syklusstart. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 5 timer siden, Amatariel skrev: Mye rart som skjer i kroppen når man slutter på p-piller. Hvis du ikke vet når eller om du har hatt EL, ville jeg tatt en billig strimmel g-test hver uke helt frem til du evnt. får mensen og en ny syklusstart. Hei. TS her. Tenkte å følge rådet ditt, så kjøpte en pakke strimmel g-test fra RFSU. Klarte ikke å vente me å teste så tok en test nå, innstilt på at den skulle være negativ, men den var positiv! Kan jeg være 100% sikker på at den stemmer? Ble litt satt ut🙈 Anonymkode: d216f...c4f 4
spinnwild Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 Legen min sa at falsk negativ kan forekomme, men ikke falsk positiv. Men har hørt om folk som sier de har fått falsk positiv... Men de fleste tar vel en ekstra for sikkerhets skyld
Amatariel Skrevet 3. september 2020 #6 Skrevet 3. september 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Tenkte å følge rådet ditt, så kjøpte en pakke strimmel g-test fra RFSU. Klarte ikke å vente me å teste så tok en test nå, innstilt på at den skulle være negativ, men den var positiv! Kan jeg være 100% sikker på at den stemmer? Ble litt satt ut🙈 Oi veldig positiv den der ja! Ingen tvil! Gratulerer! Jeg ville tatt en Clear blue digital test med ukeindikator nå om jeg var deg. Er nesten sikker på at du vil få iallefall 2-3 uker på den.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #7 Skrevet 3. september 2020 25 minutter siden, Amatariel skrev: Oi veldig positiv den der ja! Ingen tvil! Gratulerer! Jeg ville tatt en Clear blue digital test med ukeindikator nå om jeg var deg. Er nesten sikker på at du vil få iallefall 2-3 uker på den. Tusen takk 🥰 ja tenkte kjøpe en clear blue digital i morgen 😊 Anonymkode: d216f...c4f
Amatariel Skrevet 3. september 2020 #8 Skrevet 3. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk 🥰 ja tenkte kjøpe en clear blue digital i morgen 😊 Anonymkode: d216f...c4f Med uke, så finner du ut hvor langt på vei du er også.
babycodex Skrevet 10. september 2020 #9 Skrevet 10. september 2020 Så spennende! Det lover veldig bra ❤️Krysser fingrene for at clearblue testen er positiv i morgen også.
MrsRobot Skrevet 10. september 2020 #10 Skrevet 10. september 2020 På 3.9.2020 den 19.51, AnonymBruker skrev: Tusen takk 🥰 ja tenkte kjøpe en clear blue digital i morgen 😊 Anonymkode: d216f...c4f Gjerne hold oss oppdatert! Vil gjerne se bilde, er kjempe glad for deg ☺️
Martha95 Skrevet 13. november 2020 #11 Skrevet 13. november 2020 (endret) På 11.9.2020 den 1.52, MrsRobot skrev: Gjerne hold oss oppdatert! Vil gjerne se bilde, er kjempe glad for deg ☺️ Hei, TS her. Tusen takk 🥰 clearblue testen sa 3+ uker, tidlig ultralyd 1-2 uker etter sa 8+1 uker 😊 er nå i uke 15+2, har termin 8. mai ❤️ Takk for all støtten i denne tråden ❤️❤️ Endret 21. november 2020 av Martha95 2
juicyfruity Skrevet 13. november 2020 #12 Skrevet 13. november 2020 27 minutter siden, Martha95 said: Tusen takk 🥰 clearblue testen sa 3+ uker, tidlig ultralyd 1-2 uker etter sa 8+1 uker 😊 er nå i uke 15+2, har termin 8. mai ❤️ Takk for all støtten i denne tråden ❤️❤️ Så koselig tråd. Gratulerer! ❤️
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #13 Skrevet 14. november 2020 Er det slik at mensen som regel alltid kommer 14 dager etter eggløsning? Eller er det en myte? Jeg hadde eggløsning 1.nov, vil det da være for tidlig å ta en g-test nå? Anonymkode: ee8fa...6e6
Amatariel Skrevet 14. november 2020 #14 Skrevet 14. november 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det slik at mensen som regel alltid kommer 14 dager etter eggløsning? Eller er det en myte? Jeg hadde eggløsning 1.nov, vil det da være for tidlig å ta en g-test nå? Anonymkode: ee8fa...6e6 En myte er det vel ikke, for 14 dager er vel kanskje ca. gjennomsnittet. Men veeldig mange har både færre og flere dager mellom EL og mens. Men det som er ganske fast er at enhver kvinne har den samme lengden hver syklus. Men veldig vanlig å ha både 12 og 13 dagers lutealfase. Har man under 10 dager har man defekt lutealfase, og er dessverre en del som sliter med det. Om du hadde EL 1.nov så er du 13 dpo i dag, og veldig mange som får utslag på en (god kvalitet) test da.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #15 Skrevet 14. november 2020 Tok en g-test (men ikke på morgenurin) og denne var negativ. Har dere opplevd at dere har testet negativt for så å teste positivt noen dager senere? Selv frykter jeg at det ikke gikk denne gangen og forventer at mensen vil komme pga negativ test idag. Anonymkode: ee8fa...6e6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #16 Skrevet 16. november 2020 Må man teste med en tidligtest for å sjekke graviditet om man tester før ikm? Eller kan man teste med en vanlig g-test? Anonymkode: ee8fa...6e6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #17 Skrevet 16. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Må man teste med en tidligtest for å sjekke graviditet om man tester før ikm? Eller kan man teste med en vanlig g-test? Anonymkode: ee8fa...6e6 Jeg fikk fine og tydelige streker med både tidlig test og vanlig test 12 dpo Anonymkode: 82787...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå