Gå til innhold

Hvor mange topper har du........... :O) ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av "hvor mange skopar har du" tråden, og en bruker som sier ikke spør hvor mange topper jeg har, så spør jeg:

Hvor mange topper har du?

Jeg har:

Sorte: 15

Rosa: 4

Lime: 3

Hvite: 10

Brune: 6

Blå: 4

Turkise: 4

Grønn: 1

Gul: 3

Off White: 2

Orange: 1

Mint grønn: 1

Beige: 2

Rød:3

59 stk

Dette var de jeg kom på i farten.... Da har jeg kun tatt med kortarmede/singleter.

Videoannonse
Annonse
Gjest Trolletrine
Skrevet

Åhh...dette minner meg på at jeg virkelig bør rydde i klesskapet :husarbeid: Skikkelig tiltak fordi jeg vet jeg har så SINNSYKT MANGE topper!!!!!!!

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Jeg vil helst ikke telle, men jeg prøver så godt jeg kan å kaste ut/gi bort/gi til Fretex topper som aldri blir brukt.

Men jeg vet i hvertfall at jeg har LANGT færre enn trådstarter. Jeg har endel langermede t-skjorter, og også normale t-skjorter pluss noen singletter. Men siden jeg hater å prøve klær som dras over hodet, blir innkjøpet begrenset.

Endret av Lilith
Skrevet
Inspirert av "hvor mange skopar har du" tråden, og en bruker som sier ikke spør hvor mange topper jeg har, så spør jeg:

Hvor mange topper har du?

Jeg har:

Sorte: 15

Rosa: 4

Lime: 3

Hvite: 10

Brune: 6

Blå: 4

Turkise: 4

Grønn: 1

Gul: 3

Off White: 2

Orange: 1

Mint grønn: 1

Beige: 2

Rød:3

59 stk

Dette var de jeg kom på i farten.... Da har jeg kun tatt med kortarmede/singleter.

Du kom på? Jeg trodde du hadde ryddet når du ramset opp farger og antall... :lol:

Jeg kan ikke si jeg har en sånn oversikt i hodet.

-viXen-

Skrevet

Jeg har overhodet ingen oversikt over hvor mange og i hvilken farge, men har vel ca 30 tenker jeg.

Skrevet

6 hyller i klesskapet stappfulle med topper. Aner ikke hvor mange, men ikke mange nokk :)

Skrevet

Sikkert nærmere 50. En god del bruker jeg så og si aldri. Kanskje 15-20 av disse jeg bruker jevnlig.

Skrevet

jeg har alt for mange, sikkert 100, men da har jeg regnet med en del topper som jeg overhodet ikke bruker lengre. Men ender som oftest opp med ny topp fremfor bukser el andre ting jeg trenger... Nå i sommer har jeg nesten bare kjøpt skjørt, så der er utvalget stort nå!!!

Gjest Milah
Skrevet

Er ikke sikker, men jeg har mange! Rundt 50 stk tenker jeg. Men bruker ikke halvparten av de en gang. Tror jeg skal rydde litt i skapet og kaste noen, begynner å bli trangt!

Gjest gjest1
Skrevet

Har vel mellom 30-40, men bruker kanskje bare 10 av dem.

Skrevet

De jeg aldri bruker hives eller gis bort. Ser ikke poenget med å ha over 30-50 topper, for det er nesten umulig å få brukt alle. Så jeg har omkring 10 topper som jeg bruker fast.

Skrevet

Vel, hvis jeg ikke tar med gensere, men sånne gensertopper-saker, så blir det ganske mange. Har nok flere hundre stykker. Jeg har ingen topper i rosa, oransje eller gult etter hva jeg vet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Å rydde i klesskapet var en av sommerens planlagte prosjekter, men har ikke kommet så langt. Så antallet har jeg ikke, men det er et salig kaos i hyllene, så vil tro det er iallefall 40 stykker. Jeg har mange jeg ikke bruker, må få surra meg til å kaste/gi bort!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...