Bloms Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Jeg har en jente som går i 2.trinn nå. I vår forandret lærerene om på de to klassene. Så nå er det en del av venninnene hennes som går i motsatt klasse. Sånn som jeg har skjønt det, så er hver klasse i sin kohort. Men når jenten min forteller at hun får fint lov å leke med disse venninnene sine i den andre klassen. Hvordan er det da å invitere både alle jentene i sin klasse pluss alle jentene i den andre klassen? Og er det sånn at jentene kan maks være 20stk tilsammen?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 I en privat setting så er det vel 20 stykker som kan samles..? Går helt i surr her, styrer med det samme. Anonymkode: e6314...db6
Bloms Skrevet 3. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: I en privat setting så er det vel 20 stykker som kan samles..? Går helt i surr her, styrer med det samme. Anonymkode: e6314...db6 Ja er det jeg og har fått med meg. Men er så dumt å utelate noen. Og hun har mange gode venninner i den andre klassen. Hva tenker du å gjøre da?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 2 minutter siden, Bloms skrev: Ja er det jeg og har fått med meg. Men er så dumt å utelate noen. Og hun har mange gode venninner i den andre klassen. Hva tenker du å gjøre da? Lurer på om jeg rett og slett bare skal ta det i en trampolinepark/lasertag/lekeland... Koster litt men til gjengjeld slipper jeg noe styr. Anonymkode: e6314...db6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå