Gå til innhold

Invitere til bursdag. Antall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jente som går i 2.trinn nå. I vår forandret lærerene om på de to klassene. Så nå er det en del av venninnene hennes som går i motsatt klasse. Sånn som jeg har skjønt det, så er hver klasse i sin kohort. Men når jenten min forteller at hun får fint lov å leke med disse venninnene sine i den andre klassen. 

Hvordan er det da å invitere både alle jentene i sin klasse pluss alle jentene i den andre klassen? Og er det sånn at jentene kan maks være 20stk tilsammen? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en privat setting så er det vel 20 stykker som kan samles..? Går helt i surr her, styrer med det samme.

Anonymkode: e6314...db6

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I en privat setting så er det vel 20 stykker som kan samles..? Går helt i surr her, styrer med det samme.

Ja er det jeg og har fått med meg. Men er så dumt å utelate noen. Og hun har mange gode venninner i den andre klassen. Hva tenker du å gjøre da? 

Skrevet
2 minutter siden, Bloms skrev:

Ja er det jeg og har fått med meg. Men er så dumt å utelate noen. Og hun har mange gode venninner i den andre klassen. Hva tenker du å gjøre da? 

Lurer på om jeg rett og slett bare skal ta det i en trampolinepark/lasertag/lekeland... Koster litt men til gjengjeld slipper jeg noe styr. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...