AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Her ble hele gjengen forkjøla. Altså mine barn og jeg. Vi har testet neg. Spørsmålet er skal dette gå på egenmld, sykt barn eller sykmld? Hva har dere gjort? Jeg tok fredag som sykt barn, ( kun ett barn som var syk da) resten egenmld. Men, kan fort bruke opp dette i løpet av vinteren. Anonymkode: fcbba...48d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Egenmelding til å begynne med, og sykemelding om det vedvarer. Baker da første periode inn i sykemelding. Anonymkode: a2123...891
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Sykemelding eller egenmelding, siden du har flest av dem. Unntaket er hvis du kunne hatt hjemmekontor om ikke barna måtte være hjemme. Da må du heller bruke sykt-barn-dag. Anonymkode: c2e89...53d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sykemelding eller egenmelding, siden du har flest av dem. Unntaket er hvis du kunne hatt hjemmekontor om ikke barna måtte være hjemme. Da må du heller bruke sykt-barn-dag. Anonymkode: c2e89...53d Jobber på sykehus vanskelig med hjemmekontor. Anonymkode: fcbba...48d
Anbefalte innlegg