AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Da tenker jeg både som du angrer på at du har gjort og som du ikke har gjort, men hadde muligheten til en gang. Jeg angrer på enkelte one night stands. Var i min ungdom riktignok. Anonymkode: 06113...7b6
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Jeg angrer ikke på noe jeg har gjort, men angrer på at jeg ikke pulte dem som skulle vært pult... Men jeg bare ikke forstod hintet de gav meg, det er i ettertid jeg skjønte hva de mente...
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Jeg sitter ikke den dag i dag og angrer, hva er vitsen med det. Men det er noen jeg like gjerne kunne vært foruten, og som jeg har angret på. Og så er det en fyr jeg var skikkelig forelsket i som ville bli med meg hjem en kveld, men jeg hadde bare ikke shavet eller ryddet rommet eller følte meg for full eller noe sånt banalt (tror ikke jeg hadde mensen engang) og takket nei, for jeg tenkte jo at dette får jeg muligheten til en annen gang. Men så fikk han dame rett etterpå! Den angret jeg på lenge den gang. Ikke nå lengre, fyren er kjekk men forelskelsen er over. Anonymkode: 1f045...747
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 Angrer på at jeg sa ja til at en ungdomsflørt kunne komme på besøk i voksen alder. Han var gift. Skammet meg veldig etterpå, sexen var ikke bra engang. Anonymkode: d6de6...fb9 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 Er ikke helt sikker på hva du mener med "gjort noe" men hvis du tenker på upassende sex-partners så JA, massevis. Jeg angrer også på flere som jeg ikke fikk pult. Anonymkode: 298d4...1a0 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #6 Skrevet 3. september 2020 Ja, men ikke noe som plager meg så mye at jeg tenker på det jevnlig. Anonymkode: 15488...2d8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #7 Skrevet 3. september 2020 Angrer på at jeg hadde trekant med to mannlige venner. Anonymkode: ff4f9...025 2
Gjest Alterego666 Skrevet 3. september 2020 #8 Skrevet 3. september 2020 Nei, egentlig ikke. Det som jeg ikke har ønsket å gjenta, har gått inn på konto for erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #9 Skrevet 3. september 2020 Angrer vel mest på at jeg ikke lå mer rundt i ungdommen Anonymkode: 54728...480 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #10 Skrevet 3. september 2020 Jeg har en seksuell fetish som hadde vært fantastisk å få levd ut. Hadde muligheten da jeg var 17, men var jomfru, og ukysset, så turte ikke gjennomføre det. Noen år senere møtte jeg kona mi, og denne fristen er det umulig å leve ut med henne. (Slapp av, det er ikke noe ulovlig, men det er ikke akseptert å gjøre det i et ordinært forhold) Anonymkode: 876d3...88f
Hillbill Skrevet 3. september 2020 #11 Skrevet 3. september 2020 Angrer vel mere på det jeg ikke gjorde enn det jeg har gjort... 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #12 Skrevet 4. september 2020 Jeg fikk tilbud om trekant med en tidligere elskerinne og hennes venninne, og så takket jeg nei siden jeg hadde kjæreste. Angrer på at jeg ikke slo til da trekant med to damer er min største drøm. Anonymkode: 8b1bd...55e 2
Elaine Marley Skrevet 4. september 2020 #13 Skrevet 4. september 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #14 Skrevet 4. september 2020 At jeg hadde trekant med en mann og kvinne. Og har siden vært i tvil om hva jeg er, pga jeg følte ikke at det var ekkelt å slikke fitte.😒 Anonymkode: dd0a3...27f 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #15 Skrevet 4. september 2020 Angrer på alle ons. Kommer aldri til å ha det igjen Anonymkode: a7d42...23e 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #16 Skrevet 4. september 2020 Angrer på at jeg har fortalt kona at jeg har ligget med 2 stykk før vi giftet oss, men tallet er 189 ( ja, jeg teller ) hun var jomfru da vi møttes, og var veldig viktig for hun at jeg ikke hadde mye erfaring med mange damer. Anonymkode: eff00...4be 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #17 Skrevet 4. september 2020 Ja, har hatt sex med tre menn jeg angrer på at jeg har vært med. Har vært i to forhold og angrer ikke på sexen med dem, men de utenfor angrer jeg på. Har bare vært dårlige erfaringer. Anonymkode: 3ea40...768 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #18 Skrevet 4. september 2020 Angrer på at jeg i starten av forholdet ble med på en del ting knyttet til mannens fetish. Det var som regel i litt beruset tilstand, der en fort kan tråkke over noen grenser man vanligvis har i edru tilstand, og han fikk inntrykket av at jeg likte det godt, og ble kjempeskuffa når jeg sa at det her er ikke noe for meg likevel. Så det ble egentlig bare en stor skuffelse for både meg og han. Han var jo glad for å leve ut sin fetish, og skulle jo ønske det fortsatte mens jeg slet lenge med at jeg hadde gått over mine egne grenser. Ødela mye for sexlivet en lang periode. Av og til hinter han litt forsiktig om det, ved å prøve å få meg "med", og det ødelegger lysten for den dagen og av og til flere dager. Og jeg sitter selvfølgelig med dårlig samvittighet for å "ta fra han" noe, som han hadde sett for seg skulle bli fint og flott. Det tærer faktisk ganske mye på forholdet. Ikke alle fetisher trenger man å fortelle om, og langt i fra alt skal man ta partner med på, i alle fall ikke i starten, før man er skikkelig trygge på hverandre. Anonymkode: 032df...c8a 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #19 Skrevet 4. september 2020 Var på kurs for 2 år si. Traff to kjekke gutter på en pub. Og dei blei med på hotellet etterpå. Hadde sex hele natta med begge to. Alt blei fylt opp og det samme med angeren. Gift kvinne 41 Anonymkode: 0d5cc...d35 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #20 Skrevet 4. september 2020 Angrer på at det ikke har vært mer! Anonymkode: 5b372...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå