AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Leste i en annen tråd her inne, angående sexlivet som singel. Og da var det flere som nevnte at de ikke har hatt sex med en annen på flere år. Savner dere det? Nå er jeg i forhold, og hadde jeg blitt singel så hadde det ikke vært tilfeldig sex med tilfeldige menn. Men jeg hadde savnet å ha sex med en mann, dersom jeg måtte gå slik i åtte år. Virkelig savnet. Hadde jo tilfredsstilt meg selv. Men det vil aldri erstatte sex med en virkelig person. Anonymkode: 33e77...1c9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Det vet du ikke før du er der. Jeg er svært kontaktsøkende og seksuell i forhold, men klarer meg helt fint uten sex utenfor forhold. Random sex er sjelden god sex og sex uten følelser fra min eller hans side gir meg bare ingenting. Sex med noen jeg selv ikke har følelser for føles mest som et overgrep på egen psyke. Sex med noen som ikke har følelser for meg er bare jævla trist greie man bare blir lei seg av. Jeg savner aldri sex i seg selv. Hvis jeg savner noe, savner jeg noen som er glad i meg og bryr seg om meg. Anonymkode: d9cf9...e39 7
norw Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 (endret) Et års tid siden for meg, som egentlig er veldig lenge, men tenker samtidige på de mennene som er helt sjanseløse, ikke har hatt sex på mange år, de som er jomfruer osv. Kjenner godt voksne menn som kanskje er jomfruer (null planer om å spørre) evt har hatt veldig lite sex iløpet av livet. Sånn sett bør jeg kanskje ikke klage for mye. Endret 3. september 2020 av norw 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 Jeg har aldri hatt sex, egentlig, bortsett fra at jeg prøvde å ha sex med en fyr noen ganger da jeg var 22. Ellers har jeg aldri hatt sex før eller siden. Savner noe eller noen, det er klart... Føler jeg bare får større og større sexlyst for hvert år som går. Har hørt at sex blir bedre jo eldre en kvinne blir, så da har jeg noe å glede meg til. Pleier å onanere, det er deilig, men har aldri brukt sexleketøy. Anonymkode: 11a43...bc7 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 Jeg savnet det i starten, men du blir fort vant til det. Nå etter nesten sju år savner jeg det ikke noe spesielt. Tanken på å ha sex med noen igjen er heller litt skummel. Det verste er egentlig stigmaet det fører med seg. At grunnen til at jeg ikke har hatt sex på flere år er fordi ingen vil ligge med meg. Heldigvis vet jeg veldig godt at det ikke er sant Anonymkode: 1eb83...d58
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #6 Skrevet 3. september 2020 14 år uten sex. Om jeg savnet det hadde jeg gjort noe med det 😉 Onanerer kanskje endel runder gang hver fjerde mnde. Har ikke behovet og er fornøyd. En mindre ting å hige etter. Lykkelig singel. Men... innser jo at om jeg ville hatt kjæreste ville jeg nok ikke fått noen.. Anonymkode: d0d0e...430
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #7 Skrevet 3. september 2020 « onanerer noen runder ca hver fjerde mnde» Anonymkode: d0d0e...430
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #8 Skrevet 3. september 2020 33 minutter siden, AnonymBruker said: Det verste er egentlig stigmaet det fører med seg. At grunnen til at jeg ikke har hatt sex på flere år er fordi ingen vil ligge med meg. Heldigvis vet jeg veldig godt at det ikke er sant Det finnes ikke en dame i Norge som ikke kan finne noen å ha sex med før kvelden er omme. Så med mindre du er en mann tviler jeg på at folk tror det om deg Anonymkode: 41c9c...809
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #9 Skrevet 3. september 2020 Har ikke hatt sex med noen på 7 år, og jeg savner det veldig innimellom. Kunne ha funnet meg noen, men orker ikke alt som følger med Anonymkode: ae1d2...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #10 Skrevet 3. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det vet du ikke før du er der. Jeg er svært kontaktsøkende og seksuell i forhold, men klarer meg helt fint uten sex utenfor forhold. Random sex er sjelden god sex og sex uten følelser fra min eller hans side gir meg bare ingenting. Sex med noen jeg selv ikke har følelser for føles mest som et overgrep på egen psyke. Sex med noen som ikke har følelser for meg er bare jævla trist greie man bare blir lei seg av. Jeg savner aldri sex i seg selv. Hvis jeg savner noe, savner jeg noen som er glad i meg og bryr seg om meg. Anonymkode: d9cf9...e39 Signerer denne. Sex uten følelser gir meg ingenting. Tror alltid det skal gi meg en god følelse, men som regel føles det bare feil. Klarer ikke bli kåt, klarer ikke nyte det, IG får heller ikke orgasme. Har hatt sex første gang jeg har møtt noen, men da har det vært en uforklarlig kjemi og magnetisk tiltrekning (som om jeg har kjent vedkommende lenge) men det har jeg kun opplevd en gang. Ellers er sex kun tilfredsstille de med en man er glad i, har følelser for og som også er glad i og bryr seg om meg. Er jeg kåt som singel, ordner jeg meg selv 😊 Anonymkode: 48f52...37b 1
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2020 #11 Skrevet 3. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt sex, egentlig, bortsett fra at jeg prøvde å ha sex med en fyr noen ganger da jeg var 22. Ellers har jeg aldri hatt sex før eller siden. Savner noe eller noen, det er klart... Føler jeg bare får større og større sexlyst for hvert år som går. Har hørt at sex blir bedre jo eldre en kvinne blir, så da har jeg noe å glede meg til. Pleier å onanere, det er deilig, men har aldri brukt sexleketøy. Anonymkode: 11a43...bc7 Din tid er langt ifra forbi så det er bare å glede seg ja, det er med alderen sexlysten din øker, og du blir bare deiligere og deiligere. Det kan du også tenke litt på... glem at du ikke har så mye erfaring, for fortid er fortid og det gjelder alle... Onani er jo både deilig og smart, jeg kaller det for vedlikehold og er gull verdt for hun jeg evt. treffer...
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #12 Skrevet 3. september 2020 Har vært veldig seksuelt aktiv mens jeg har vært i forhold. Men er helt alene med barn, aldri barnefri, og har prioritert barna hele veien fremfor dating. Ikke hatt sex på 6 år... Det er rart, for det liksom bare skrur seg av når man ikke har det. Går helt greit liksom. Men jeg hadde IKKE taklet å ikke ha sex i et forhold. Kunne sikkert hatt masse sex om jeg ville, men det er liksom helt på bunnen av prioriteringslista mi. Anonymkode: 106a0...a98 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #13 Skrevet 3. september 2020 Ble singel i begynnelsen av 30 åra, og fikk ikke respons av motsatt kjønn i begynnelsen. Det var da frustrerende å gå mnd etter mnd uten å være i nærheten av å få sex. Nå har det gått 6 år siden sist. Og jeg har fått så avslappet forhold til det å ikke ha sex at jeg til og med har takket nei til 2 forespørsel siste året. Savner periodevis sex, men ser ingen vits i å ha sex bare for å ha det. Anonymkode: dbdf4...def 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #14 Skrevet 3. september 2020 Altså ja og nei. Jeg savnet å ha en kjæreste og nyte sex sammen med, men jeg var ikke interessert i bare et tilfeldig knull på byen. Så ja jeg savnet sex, men hadde jo tilbud om ONS men det ville jeg ikke. Anonymkode: e6e8f...df0 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #15 Skrevet 3. september 2020 Har ikke hatt sex på 15 år, savner det ikke. Hadde nesten sex med noen for 10 år siden, men han trakk seg da han så meg naken, så det satte spikeren i kista for sexlivet mitt. Har bedre sex med meg selv enn jeg har hatt med noen mann, så klarer meg helt fint. Anonymkode: e00f9...682
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå