AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Ble oppmerksom på en bekjent, uten at jeg vil gå i mer detaljer på hvordan, som har en vanlig bestikkniv i stål på gulvet ved senga. Dette har gjentatt seg på flere ulike soveplasser. Først så antok jeg bare at vedkommende hadde spist noe i senga, og lagt kniven fra seg på gulvet. Men det er på hvert sted han sover. Så begynte jeg å lure på om det var en litt småparanoid måte å forsvare seg på. Men da ville en kanskje trodd at man la en ordentlig skarp kniv der, og ikke en sånn tøysekniv. Men kan det ligge noe overtro bak? Vet man la feks sølvmynt i vugga til spedbarn, for at barnet ikke skulle bli byttet med en fra de underjordiske. Noen som har noen teorier? 😂 Denne personen kan fint være alternativ av seg vil jeg tro. Anonymkode: a76a0...2a6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Mulig jeg husker feil, men skal ikke dette hjelpe for stråling fra vannårer under hus? Anonymkode: 323a2...d1b 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 På 3.9.2020 den 1.13, AnonymBruker skrev: Ble oppmerksom på en bekjent, uten at jeg vil gå i mer detaljer på hvordan, som har en vanlig bestikkniv i stål på gulvet ved senga. Dette har gjentatt seg på flere ulike soveplasser. Først så antok jeg bare at vedkommende hadde spist noe i senga, og lagt kniven fra seg på gulvet. Men det er på hvert sted han sover. Så begynte jeg å lure på om det var en litt småparanoid måte å forsvare seg på. Men da ville en kanskje trodd at man la en ordentlig skarp kniv der, og ikke en sånn tøysekniv. Men kan det ligge noe overtro bak? Vet man la feks sølvmynt i vugga til spedbarn, for at barnet ikke skulle bli byttet med en fra de underjordiske. Noen som har noen teorier? 😂 Denne personen kan fint være alternativ av seg vil jeg tro. Anonymkode: a76a0...2a6 Er nok psykiatri av noe slag. Anonymkode: dd8b3...1a0
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 Hva? Har ikke alle noe å forsvare seg med ved siden av senga? Anonymkode: 404df...052
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #5 Skrevet 6. september 2020 Herdet stål skal ha effekt mot mange overnaturlige vesener, i følge gammel overtro. Men kniver for dette formålet skulle vel gjerne festes i sengestokken eller settes i veggen. Uansett om man skulle tro på dette tviler jeg på at en Ikea-kniv under senga har den helt store effekten. Anonymkode: 775ef...649
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #6 Skrevet 7. september 2020 Er nok bare overtro. Anonymkode: 4e7d5...f66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå