Gå til innhold

Latterlig lett å knekke kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har kvinner så svak psyke? Jeg er kvinne selv, men føler jeg er den eneste som klarer å motstå å gå for menn jeg liker osv.

Ikke engang nekt for at kvinner har jævla dårlig psyke.

Sminker seg og mange tør ikke vise seg uten.

Analyserer etter bare 1 date! 

Spør alltid hva andre mener, jævla lite selvstendig.

Blir alltid manipulert. Nesten fortjent! Når hjernene er så små! 

Tar alltid offerrollen men skal liksom ikke være et offer heller. Men så fort det er nødvendig med offerrollen så støtter også andre kvinner opp dette. 

Får dårlig selvbilde så fort de ikke får oppmerksomhet. Kan noen bare innse at de faktisk ikke er attraktive?

Anonymkode: 433b4...980

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker litt knekt. 

Anonymkode: 7ae28...e9a

• Liker 27
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker litt knekt. 

Anonymkode: 7ae28...e9a

Selvfølgelig har dere lyst å liksom ta igjen når kvinner kritiseres. 

Skrevet

Si at en mann har liten tiss så har det nøyaktig samme effekt.

Anonymkode: 1c91c...9cf

• Liker 11
Skrevet

Heldigvis har vi deg da, den 1 overkvinnen med sterk psyke. Som et skinnende fyrtårn å strekke seg etter.

Anonymkode: 727b4...b3e

• Liker 29
Skrevet

«Jeg er kvinne selv» 🙄

Anonymkode: f0521...94f

• Liker 18
Skrevet

Hva vil du med dette innlegget? Du høres ut som en incel. Kvinner kan også være det.

Anonymkode: b8a3c...df2

• Liker 10
Skrevet

Og selvfølgelig ble mange litt sure av dette innlegget 😅

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og selvfølgelig ble mange litt sure av dette innlegget 😅

Ser ingenting som tyder på at folk er sure. Mer at HI var uklart. Derav flåsesvar. 

Skrevet

" er kvinne selv"... yeah right 🙄.

Anonymkode: 328da...a95

• Liker 9
Skrevet

Ehh... Okei.. «Når hjernene er så små»? Seriøst? Du er klar over at ting ikke alltid er så enkelt? Og at man ikke er dum selv om man sminker seg, eller spør hva andre mener om et forhold? Du må se ting fra flere sider, for den siden du ser fra rommer ikke hele virkeligheten, den viser hvordan DU oppfatter ting.

Anonymkode: be9db...90a

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ehh... Okei.. «Når hjernene er så små»? Seriøst? Du er klar over at ting ikke alltid er så enkelt? Og at man ikke er dum selv om man sminker seg, eller spør hva andre mener om et forhold? Du må se ting fra flere sider, for den siden du ser fra rommer ikke hele virkeligheten, den viser hvordan DU oppfatter ting.

Anonymkode: be9db...90a

Men kvinnene er alltid offeret! Blir så lett manipulerte!! 

• Liker 1
Skrevet

Merkelig innlegg. Hva er poenget ditt? Du er så mye bedre enn alle andre? 

Hva mener du med lett manipulert? Det er ikke mange som manipulerer og lurer andre. Du gjør kanskje det. Det er ikke alltid man matcher eller har kjemi, det er ikke snakk om manipulering. Det er ikke alltid følelsene blir sterkere, men heller avtar. Det er ikke manipulering. Det mange må slutte med er å tro man blir lurt. Den som lurer er en selv. Innse at dere ikke var en god match, innse at du ikke hadde det som skulle til...verre er det ikke. 

Og vennligst slutt med denne sexistiske holdningen. Kvinner og menn har det samme følelseslivet i bunn. 

Anonymkode: b3cab...b30

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig innlegg. Hva er poenget ditt? Du er så mye bedre enn alle andre? 

Hva mener du med lett manipulert? Det er ikke mange som manipulerer og lurer andre. Du gjør kanskje det. Det er ikke alltid man matcher eller har kjemi, det er ikke snakk om manipulering. Det er ikke alltid følelsene blir sterkere, men heller avtar. Det er ikke manipulering. Det mange må slutte med er å tro man blir lurt. Den som lurer er en selv. Innse at dere ikke var en god match, innse at du ikke hadde det som skulle til...verre er det ikke. 

Og vennligst slutt med denne sexistiske holdningen. Kvinner og menn har det samme følelseslivet i bunn. 

Anonymkode: b3cab...b30

ENDELIG fikk jeg svaret jeg var ute etter. Det gjelder bare å legge det frem på riktig måte. 
Hadde jeg skrevet som kvinner flest her inne så hadde det vært «kom deg unna! Løp! Kjenner til typen» (hilsen hun som gikk stien for deg og vil andre kvinner skal se opp til deg). 

«menn er bare ute etter sex. Hun går med vrangforestillinger om at hun et elsket men blir hardt og brutalt dumpet for ny fitte etter hvert».

osv osv.. 

• Liker 2
Skrevet

På seg selv kjenner man andre.

Anonymkode: ff46d...775

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har kvinner så svak psyke? Jeg er kvinne selv, men føler jeg er den eneste som klarer å motstå å gå for menn jeg liker osv.

Tar alltid offerrollen men skal liksom ikke være et offer heller. Men så fort det er nødvendig med offerrollen så støtter også andre kvinner opp dette. 

Får dårlig selvbilde så fort de ikke får oppmerksomhet. Kan noen bare innse at de faktisk ikke er attraktive?

Så basert på et erfaringsgrunnlag av en, så gjør du like så godt en bred uttalelse som gjelder for halvparten av jordens befolkning... 

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spot on. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...