Gå til innhold

Hvorfor skal alle være så krenka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle skal faen meg inkluderes over alt. Så fort noe blir attraktivt så blir det hyl og skrik og at «vi skal passe inn og». Jeg tenker jo i mitt stille, jeg vil ikkke ha det der, men man må jo være politisk korrekt og ikke si det. 

Anonymkode: 19012...801

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er krenket over det du skriver, jeg forlanger en beklagelse fra deg.

Anonymkode: 63ba8...aa9

• Liker 1
Skrevet

Konkrete eksempler hadde vært bra!

• Liker 2
Skrevet

Jeg er så lei av ordet ’’krenket’’. Det er så nedlatende.

• Liker 4
Skrevet

Utdyp, TS. "Så fort noe blir attraktivt" sier meg nada.

Anonymkode: d7944...8a2

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Callisto83 skrev:

Konkrete eksempler hadde vært bra!

Du kan ikke si noe om noen hudfarge. Selvfølgelig ikke diskriminere men man kan ikke engang nevne noe i det hele tatt. Dette går selvfølgelig bare ene veien. Det verste er faktisk andre nordmenn som skal være imot hvite. De tror vel de skal få beundring.

Det er synd på overvektige. Kommentere en tynn kropp går fint, men aldri si noe til en overvektig. Har overhørt direkte beskjeder om at noen bør legge på seg, men en bør aldri si at noen skal slanke seg. Heller late som at man synes vedkommende er veldig fin.

Folk med medfødte diagnoser skal inkluderes. Det foreldre til evt disse ikke vil innse er at de fleste irriterer seg bare over dem.

Mødre skal alltid ha oppmerksomhet og ha førsterett. Irriterer alltid vettet av meg av mødre som tror de er så viktige. De har ikke gjort annet en å bære frem et barn.m, det er bare naturlig..

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke si noe om noen hudfarge. Selvfølgelig ikke diskriminere men man kan ikke engang nevne noe i det hele tatt. Dette går selvfølgelig bare ene veien. Det verste er faktisk andre nordmenn som skal være imot hvite. De tror vel de skal få beundring.

Det er synd på overvektige. Kommentere en tynn kropp går fint, men aldri si noe til en overvektig. Har overhørt direkte beskjeder om at noen bør legge på seg, men en bør aldri si at noen skal slanke seg. Heller late som at man synes vedkommende er veldig fin.

Folk med medfødte diagnoser skal inkluderes. Det foreldre til evt disse ikke vil innse er at de fleste irriterer seg bare over dem.

Mødre skal alltid ha oppmerksomhet og ha førsterett. Irriterer alltid vettet av meg av mødre som tror de er så viktige. De har ikke gjort annet en å bære frem et barn.m, det er bare naturlig..

Du har "lov" å si hva du vil. Men dersom det du vil si er nedlatende mot folk av andre hudfarger, andre korppsformer og kjønn enn det du selv har så må du tåle å bli motsagt. Det er det ytringsfrihet handler om. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har "lov" å si hva du vil. Men dersom det du vil si er nedlatende mot folk av andre hudfarger, andre korppsformer og kjønn enn det du selv har så må du tåle å bli motsagt. Det er det ytringsfrihet handler om. 

Men de motsier det ofte fordi det er en ubehagelig sannhet. 

Skrevet
14 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Jeg er så lei av ordet ’’krenket’’. Det er så nedlatende.

Så du blir krenket av ordet krenket? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Konungr skrev:

Vedkommende skulle bare demonstrere tror jeg. Få meg til å føle meg dum

Skrevet

Folk med medfødte diagnoser er en del av samfunnet enten du vil eller ikke. 

Anonymkode: 628c0...70f

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men DET MESTE er nedlatende nå! Og sier du imot saueflokken så er du jo helt utenfor. Tror mange uten ryggrad faker at de mener det de mener. 

Skrevet
43 minutter siden, Konungr skrev:

Nei. "Lei" står det. Det er noe annet enn krenket.

Anonymkode: 7e11b...0a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...