Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe en sånn sykkelshorts?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har for første gang på lenge kjøpt meg et par korte kjoler. Siden det ikke er strømpebukse-vær helt ennå, skulle jeg gjerne hatt en liten sykkelshorts under. Men jeg finner ikke sånn jeg vil ha, finner bare med lange bein og altfor høye på livet. 
Hvor kan jeg kjøpe en svart sykkelshorts, ikke så høy på livet, og med 5-7 cm lange bein? Helst mikrofiber eller bomull.
Har kikket i undertøysavdelinger også, men der finner jeg kun med hold-in. 

Anonymkode: f030d...37a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange på aliexpress for 30-40 kr. De er gode. Men sett noen på Rusta, de kostet 60 om jeg ikke husker feil. 

Skrevet

Vil helst prøve, og trenger ganske raskt. Så vil helst unngå å netthandle. Visse ikke Rusta har klær, tror ikke det er i nærheten (Oslo sentrum) men takk for tips. Stikker innom om jeg plutselig ser det! 

Skrevet

Har du sjekket Kapahl? Har kjøpt mine der, men lurer på om det er et par år siden😊

Anonymkode: d66dc...2f8

Skrevet

Cubus, H&M, Vero Moda, KappAhl.. Alle disse har :)

Anonymkode: a80a7...efb

Skrevet
18 timer siden, Morpheus skrev:

Mange på aliexpress for 30-40 kr. De er gode. Men sett noen på Rusta, de kostet 60 om jeg ikke husker feil. 

Aliexpress tar laaang tid å levere vil du hs kjøpte jeg mine på lindex veldig fornøyd.

Anonymkode: 75a96...33a

Skrevet

Jeg kjøpte i bomull på cubus👍

Anonymkode: b71d6...698

Skrevet

Regner med at det er kort tights du skal ha og ikke en sykkelshorts.. Sykkelshorts har oftest padding både her og der og ville neppe gjort seg under kjolen.. 

Anonymkode: 66279...3fa

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar! Har ikke vært på Vero moda eller Kapahl, men på Lindex, H&M, Cubus og Gina Tricot men ingen av de hadde. Gina hadde en som gikk med til kneet og nesten opp under armene. Men prøver de to første! 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Har ikke vært på Vero moda eller Kapahl, men på Lindex, H&M, Cubus og Gina Tricot men ingen av de hadde. Gina hadde en som gikk med til kneet og nesten opp under armene. Men prøver de to første! 

Jeg kjøpte nettopp noen på Kapahl, akuratt som du beskrev!

• Liker 1
Skrevet

Hva med å kjøpe en som er litt for lang og så bare klippe til i ønsket lengde?

Anonymkode: 6b607...56e

Skrevet

Ev. Klipp beina av en hullete strømpebukse. 

Anonymkode: 1bfbb...f63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...