AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Hva er det som gjør det? Hva tenker du på? Må du ha sett henne i bikini feks? Trang bukse? Utringet bluse? Søt og hyggelig? Bøyd seg ned foran deg på butikken? Sexy øvelser på trening? Hva skal til for at du fantaserer om damer du ikke har et forhold til? Hva utløser det? Må hun være slående vakker? Perfekt kropp? Anonymkode: 4228a...e5a
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Når jeg er i forhold har jeg ikke antenner for andre kvinner, de er helt nede... Men jeg kan bli opphisset av å se ei kvinne som tenner meg ja, for ellers har jeg ikke vært frisk🙄 2
Gjest Paramount Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 For meg handler det alltid om kropp og klær. Et lite glimt som tar meg brått ut av en vanlig hverdag, og gir meg en påminnelse om hvor ufattelig fristende kvinner kan være. Får meg til å tenke fy f... er det mulig! Akkurat som om jeg hadde glemt det, blir nesten like overrasket hver gang 😊
Gjest Alterego666 Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 Et blikk, en kommentar, ettermiddagssolen som skinner gjennom håret og på ansiktet hennes....... Eller at hun sender nudes på snap.
Hr. Aktiv Skrevet 3. september 2020 #6 Skrevet 3. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som gjør det? Hva tenker du på? Må du ha sett henne i bikini feks? Trang bukse? Utringet bluse? Søt og hyggelig? Bøyd seg ned foran deg på butikken? Sexy øvelser på trening? Hva skal til for at du fantaserer om damer du ikke har et forhold til? Hva utløser det? Må hun være slående vakker? Perfekt kropp? Anonymkode: 4228a...e5a Da jeg var 20 så gjorde jeg sikkert det, men ikke mere. Skjelden jeg tenker på damer hvis jeg fikser meg selv. Jeg tenner på damer det gjør jeg og det er ingen fasit på hva jeg tenner på og i hvilke klær og settinger. Ei heller utseende på dama.
Akhenaton Skrevet 3. september 2020 #7 Skrevet 3. september 2020 Den lista er nok kort for de fleste, gitt. 😂
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #8 Skrevet 3. september 2020 10 timer siden, Bamseklemmer skrev: Når jeg er i forhold har jeg ikke antenner for andre kvinner, de er helt nede... Men jeg kan bli opphisset av å se ei kvinne som tenner meg ja, for ellers har jeg ikke vært frisk🙄 Hva slags kvinner? Anonymkode: 72416...cf7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #9 Skrevet 3. september 2020 Damer jeg vet går uten strømper runker jeg til, litt naken hud mellom skolett og bukse får meg kåt og til å fantasere om hun er barbeint i skoene Anonymkode: a3c1a...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #10 Skrevet 3. september 2020 10 timer siden, Bamseklemmer skrev: Når jeg er i forhold har jeg ikke antenner for andre kvinner, de er helt nede... Men jeg kan bli opphisset av å se ei kvinne som tenner meg ja, for ellers har jeg ikke vært frisk🙄 Du mangler antenner generelt Anonymkode: a3c1a...6a4
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2020 #11 Skrevet 3. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags kvinner? Anonymkode: 72416...cf7 Kvinner som tenner meg mener du?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #12 Skrevet 3. september 2020 19 hours ago, AnonymBruker said: Hva er det som gjør det? Hva tenker du på? Må du ha sett henne i bikini feks? Trang bukse? Utringet bluse? Søt og hyggelig? Bøyd seg ned foran deg på butikken? Sexy øvelser på trening? Hva skal til for at du fantaserer om damer du ikke har et forhold til? Hva utløser det? Må hun være slående vakker? Perfekt kropp? Utstråling. Men definitivt noe seksuelt. Trenger ikke være kropp. Kan også være noe så rart som håret eller øyne, eller et smil. Det kommer helt ann på forholdet jeg er i, og tingenes tilstand. Har hatt flere langdistanseforhold, og flere av dem har ikke akkurat bidratt til et positivt selvbilde. Da er det ofte ekstra. Et smil betyr så mye, og jeg legger merke til mer. Så er det ellers perioder hvor jeg knapt har tenkt eller enset andre. Det er ofte når ting går bra og jeg føler meg bra i forholdet. Anonymkode: f3629...9dd
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #13 Skrevet 3. september 2020 On 9/2/2020 at 11:04 PM, AnonymBruker said: Hva er det som gjør det? Hva tenker du på? Må du ha sett henne i bikini feks? Trang bukse? Utringet bluse? Søt og hyggelig? Bøyd seg ned foran deg på butikken? Sexy øvelser på trening? Hva skal til for at du fantaserer om damer du ikke har et forhold til? Hva utløser det? Må hun være slående vakker? Perfekt kropp? Anonymkode: 4228a...e5a Eksistere er grunn nok... Anonymkode: 55a16...c4f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #14 Skrevet 3. september 2020 Nei det trenger ikke være noen som er slående vakker, det har mer med at de har en egen sex appeal og utstråling, hvor jeg bare ser for meg i fantasien at kvinnen, damen eller jenta er et villdyr i sengen. Det er som regel de litt mer modne damene som har denne appealen. Andre ganger kan det være en kroppsdel alene som gir tenning og liv til en fantasi, og da er det spesielt rumpa for min del. En litt smal midje og en rund litt stor rumpe i rette antrekket kan sette fyr på fantasiene. Akkurat nå så har jeg fått næring til fantasiene av en litt smålubben søt dame, ho bruker tettsittende jeans hvor det er umulig å ikke legge merke til musa som legger seg som en fold på begge sider av sømmen i skrittet. Jeg tenker bare, ikke stirre, faen ikke stirre, hjelp meg, men det lille glimtet ble gjenskapt senere, hadde ho bare vist hvor mange ganger jeg hadde pult henne i fantasien 🙂 Anonymkode: b2ec6...82e 1
Katten.2.0 Skrevet 3. september 2020 #15 Skrevet 3. september 2020 Det må være en kjemi der, en flørt. Norge er et land med så til de grader vakre kvinner at utseendet ikke skaper kåthet i seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #16 Skrevet 3. september 2020 På 2.9.2020 den 23.04, AnonymBruker skrev: Hva er det som gjør det? Hva tenker du på? Må du ha sett henne i bikini feks? Trang bukse? Utringet bluse? Søt og hyggelig? Bøyd seg ned foran deg på butikken? Sexy øvelser på trening? Hva skal til for at du fantaserer om damer du ikke har et forhold til? Hva utløser det? Må hun være slående vakker? Perfekt kropp? Anonymkode: 4228a...e5a Trang bukse er nok til at jeg runker med vedkommende i tankene, det frembringer tenåringen i meg. Anonymkode: cf91e...fde
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #17 Skrevet 4. september 2020 Hvis hun/de passer inn i eller trigger en fantasi Eller en situasjon jeg har vært i. Kan være damer som blir til der og da i fantasien, kan godt hende en kløft fra virkeligheten havner på fantasidama uten at hun som faktisk har den kløfta følger med. Anonymkode: 598bd...67f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #18 Skrevet 4. september 2020 Min fantasi når jeg onanerer. Er å bli fingret og sliket av nabo kone/venninne, mens min mann står å ser på. Så blir vel det vare med fantasien. Kvinne 41 Anonymkode: 6e5fe...c62
Bamseklemmer Skrevet 4. september 2020 #19 Skrevet 4. september 2020 (endret) Å ha seksuelle fantasier er igrunn god hjernetrim, jo mere du trener hjernen som gir deg ereksjon jo lengre og deiligere blir orgasmen. De som sliter med orgasmen burde blitt flinkere med å mate hjernen med seksuelle fantasier... Det er faktisk hjernen som åpner opp for orgasmen, og sender signalet i lynets hastighet ned til underlivet i kramper. Så jo mere impulser hjernen får fra fantasier og erogene soner, jo fortere får du orgasme. Endret 4. september 2020 av Bamseklemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå