Gå til innhold

Spørsmål om orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumt spm kanskje..men jeg er ikke så erfaren.

når typen min slikker og fingrer meg samtidig så får jeg rytmiske sammentrekninger i underlivet i kanskje 20 sekunder og etterpå klarer jeg ikke at han slikker meg. Er det dette som er orgasme? Og er det en klitorisorgasme eller vaginalorgasme og hvordan kjenner jeg forskjell på de to?

Anonymkode: c38c4...7f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er en klitorisorgasme ;)

Skrevet

Du vet vel om det kjennes himmelsk godt? 

Anonymkode: 9ec94...564

Skrevet

Den synlige delen av klitorisen er klitthode og er bare 1/9 av hele klitorisen. Den usynlige delen deler seg i to (klitorisarmer) og går på hver side av vaginaåpningen. Vaginalorgasmen får du ved penetrering selv om det ikke direkte berøring av de to klitorisarmene. Orgasmer kan du også få uten noen slags for form for stimuli av klitorisen, det kan komme av høy opphisselse, berøring av erogene soner.

Hjernen er den som styrer alle orgasmer, den fanger opp all stimuli av erogene soner, fantasier som gjør deg kåt, ereksjonene, etc. Er man i dårlig form, stress, bekymringer og tenker på noe annet, vanskeliggjør at du får orgasme, pga at hjernen bruker mest energi på å holde problemene i sjakk. En godt trimmet hjerne har større sjanse for å oppnå orgasme, det er derfor forskjell på hvem som faktisk får orgasme eller ikke...

Det er nok klitt-hode orgasme du har fått, og det blir normalt sensitivt like etterpå. Du har nok hatt hard ereksjon, men kanskje litt for tørr berøring på klitten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...