Maleneaia Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 (endret) Jeg har alltid tenkt at det går ikke an, og er liksom et uaktuelt navn da min beste venninne heter det, men så er det stadig folk som sier at det bare er smigrende? Jeg vil høre litt her før jeg fremmer det for bestevenninna mi. Endret 2. september 2020 av Maleneaia
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 2 minutter siden, Maleneaia skrev: Jeg har alltid tenkt at det går ikke an, og er liksom et uaktuelt navn da min beste venninne heter det, men så er det stadig folk som sier at det bare er smigrende? Jeg vil høre litt her før jeg fremmer det for bestevenninna mi. Absolutt, det må jo være tidenes komplement 😍 Anonymkode: 2ab18...a1a 5
Kenelz Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Njaa, Altså det går jo an. Det eneste «problemet» er om du og hun blir uvenner, også heter datteren din det samme som personen du misliker. Personlig så sliter jeg veldig med navn til babyen i magen min! Har hørt flere ganger at man aner ikke hvor mange man egentlig misliker før du skal velge navn! 😅 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 Selvfølgelig kan man gjøre det, men jeg hadde ikke gjort det. Anonymkode: 6e518...b6e 2
Maleneaia Skrevet 2. september 2020 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2020 Er det sannsynlig at man blir uvenner med bestevenninnen sin? 😕 vi har vært kjempegode venner siden vi var 15 (nå er vi 30), og jeg ser virkelig ikke det for meg! 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 En venninne (riktignok ikke bestevenn) spurte meg om hva jeg tenkte om at hun vurderte å kalle datteren sin det samme som meg. Jeg synes bare det hørtes koselig ut, jeg. Hun endte opp med et annet navn til slutt. En annen venninne jeg kjenner kalte opp datteren etter sin beste venninne. Kjenner de ikke godt nok til å vite bestevennens reaksjon, men går ut ifra at den var positiv. Men - siden disse venninnene omgås veldig mye så endte barnet opp med et kallenavn (ala lille-Emilie) fordi det ble forvirrende. Og det er jo ikke alltid at man ønsker det. Anonymkode: 37b31...dce 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #7 Skrevet 3. september 2020 Da datteren til ei venninne av meg ble født, fikk jeg melding med bilde og teksten "hils på lille *mitt navn*". Jeg syns bare det var koselig. Venninnen min har alltid likt navnet, og bestemoren hennes het nesten det samme, så barnet er ikke oppkalt etter meg. Anonymkode: 7217c...ce7
Gjest hellokitty Skrevet 3. september 2020 #8 Skrevet 3. september 2020 (endret) 14 timer siden, Maleneaia skrev: Er det sannsynlig at man blir uvenner med bestevenninnen sin? 😕 vi har vært kjempegode venner siden vi var 15 (nå er vi 30), og jeg ser virkelig ikke det for meg! Å jo da. Det er mulig. Har hatt en bestevenninne i 15 år. Hun forandret seg og ble en....Ja, skal unngå å beskrive henne. Kuttet kontakten med henne for et år siden. Og når jeg tenker gjennom de siste 5-6 årene... burde jeg egentlig gjort det for LENGE SIDEN. Vi ble jo ikke akkurat uvenner, men vi er ikke venner lenger. Kan ikke fordra dama Endret 3. september 2020 av hellokitty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå