AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Del Skrevet 2. september 2020 Så denne på VG TV. Kan også ses på youtube. Ekle greier, men jeg bet meg merke i at denne personen så større ut enn det jeg ville tenkt. Normalhøyde og 100 kg. Er vel forskjell alvorlighetsgraden av fedme dersom alt ikke legger seg rundt midjen? Anonymkode: e3ba2...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Del Skrevet 2. september 2020 Får ikke sett nå, så vet ikke om det er mann eller kvinne. La inn høyde 176 som er relativt vanlig både for kvinner og menn. Bmi ble da 32.3 og det er jo svært overvektig. Så det er nok ikke så rart. Men vi er jo vant med at folk har høy vekt nå, så reagerer jo ikke. Fyll ut høyde og vekt og regn ut din BMI Anonymkode: f4850...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Del Skrevet 2. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får ikke sett nå, så vet ikke om det er mann eller kvinne. La inn høyde 176 som er relativt vanlig både for kvinner og menn. Bmi ble da 32.3 og det er jo svært overvektig. Så det er nok ikke så rart. Men vi er jo vant med at folk har høy vekt nå, så reagerer jo ikke. Fyll ut høyde og vekt og regn ut din BMI Anonymkode: f4850...6b5 Ja, men jeg syns ikke BMI på 32 høres så kritisk ut at man dør av det. Men det er nok underliggende årsaker her. Anonymkode: e3ba2...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Del Skrevet 2. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, men jeg syns ikke BMI på 32 høres så kritisk ut at man dør av det. Men det er nok underliggende årsaker her. Anonymkode: e3ba2...7ad Det er dessverre sant. Fedme, grad 1 30-34,9 Økt for diabetes Økt dødelighet Anonymkode: f4850...6b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Del Skrevet 2. september 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får ikke sett nå, så vet ikke om det er mann eller kvinne. La inn høyde 176 som er relativt vanlig både for kvinner og menn. Bmi ble da 32.3 og det er jo svært overvektig. Så det er nok ikke så rart. Men vi er jo vant med at folk har høy vekt nå, så reagerer jo ikke. Fyll ut høyde og vekt og regn ut din BMI Anonymkode: f4850...6b5 176 er ikke normalhøyde. 168 er gjennomsnittlig høyde på kvinner og hun på filmen er 165 høy. Veide 108 kilo ish leste jeg i en annen tråd, noe som gir henne en bmi på 39,7. Veide hun 100 kg så hadde hun bmi på 36,7. Anonymkode: ddf6c...55b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Del Skrevet 2. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 176 er ikke normalhøyde. 168 er gjennomsnittlig høyde på kvinner og hun på filmen er 165 høy. Veide 108 kilo ish leste jeg i en annen tråd, noe som gir henne en bmi på 39,7. Veide hun 100 kg så hadde hun bmi på 36,7. Anonymkode: ddf6c...55b La inn fordi jeg ikke kunne se filmen og høyden er normal nok. Uansett, at hun er lavere og fetere øker jo bmi og også faren. Til tross for dette så var mine tall også ganske representative for at man kan være helseskadelig fete selv om det ikke alltid virker som det er så mye mer enn overvektig. Anonymkode: f4850...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Del Skrevet 2. september 2020 165 cm og 108 kg. Kroppen var full av vann grunnet hjertesvikt, derfor den ser større ut. Anonymkode: 0e496...3ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #8 Del Skrevet 3. september 2020 Overvektige folk er jo ofte nøye på å kle seg slik at de ser minst mulig ut, gjemme kroppen osv. I tillegg er vi vant til å se overvektige mennesker, og legger vel sjelden merke til andres kropper med mindre de virkelig er fete. Her ser man en naken avslappet kropp. Det er svært helseskadelig å veie så mye, egentlig uansett hvordan man «bærer det». Det er jo ikke fetter i seg selv som er såå farlig, man har jo økt sjanse for å både få, og dø av, omtrent alle sykdommer. Det er ofte umulig/farlig å opereres, gjenopplives eller transplantere. Anonymkode: f3305...142 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå