Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er som oftest veldig rask til å bestemme meg for om jeg liker kosmetikkprodukter eller ikke, og da er det ingen nåde. Ut med dem!

Men det finnes noen unntak der jeg har gitt dem en ny sjanse, og faktisk har endt opp med å like dem :sjenert: Dette gjelder:

*Kerastase Reflection shampo og balsam (spesielt shampoen)

*Dermalogica Intensive Eye Repair øyenkrem

*Kanebo 38° Mascara

*YSL Touche Eclat i nr 2 (håper bare jeg tåler den!)

*Jeg har også noen parfymer jeg ikke likte først, men som etterhvert står høyt på lista mi.

Kanskje jeg er for rask på avtrekkeren, rett og slett?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Kjenner meg igjen... Favorittparfymen min er Gucci edp II, fikk den i gave og likte den abdsolutt ikke til å begynne med! Etter å ha hatt den liggende i noen mnd, tok jeg den frem og..voila!

YSL faux cils mascara skuffet også stort. Nå er jeg vel på min 10' ende snart.

All soft shampoo fra Redken. Ga bort første flasken, men nå klarer jeg meg ikke uten.

Gjest Gjesta
Skrevet
YSL faux cils mascara skuffet også stort. Nå er jeg vel på min 10' ende snart.

Akkurat det samme skjedde meg der. Jeg elsket den første, men de to neste oppførte seg rart og ble klumpete og falt av vippene. Nå har jeg alltid en liggende til festbruk.

Redken Extreme shampo og balsam har jeg kjøpt, og gitt bort, to ganger. :sjenert:

Gjest Gulltopp
Skrevet

Det har hendt, men ikke nå lenger. Og jeg har aldri gitt noe mer enn to sjanser.

Skrevet

Gav nettopp Diorshow mascaraen en ny sjanse.

Fortsatt ikke særlig imponert :roll:

Skrevet

Nei, jeg pleier ikke å gi slike produkter mer enn én sjanse. Det finnes så mange forskjellige produkter at det neppe vil koste meg noe særlig å prøve et annet om jeg er misfornøyd. Jeg finner alltid noe annet jeg liker.

Skrevet

Nope, liker jeg de ikke, gir jeg de bort. Er veldig rask med det,kanskje litt for rask noen ganger.

Skrevet

Ikke mange jeg har gitt en ny sjanse,men noen av dem jeg husker-som jeg ikke var fornøyd med første gang,men allikevel kjøpte igjen:

Sebastian Liftingspray-med ny frisyre så funket den :overrasket:

Lancome Hypnose vannfast-denne tørket/stivnet så fort i flasken(noe vannfast maskara ofte gjør) og jeg ble sikkerlig skuffet,men resultatet blir jo så bra,så selv om jeg hadde sverget på å aldi kjøpe en 200 kr dyr maskara som jeg hadde i 5 uke,så...

Dermalogica vitamin-msake: Blir tørr i huden av denne,men huden blir glødene,så det var alt for fristende å kjøpe en ny.jeg angrer egentlig litt hver gang jeg kjøper den fodi jeg må bruke mye fuktighetskrem og det at huden blit tørrere etter et par timer etter bruk,men jeg er vel på min 4. eller 5. nå?!Ups ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...