AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Vi ser etter et til oppholdssted til katten men har ikke så mye plass der møbelet skal stå. Jeg liker dette fra Trixie, men jeg er veldig usikker på om møbelet blir for lite til en såpass stor katt. Hva tror du? Cat Tower Juna Anonymkode: 329ce...f0f
mefe Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Jeg tror det kanskje kan bli litt lite, jeg har selv en på litt over 7 kg så tror det hadde blitt trangt for han iallefall :). Men fint møbel da!
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Du bør kjøpe noe solid, for katten er tung. Kattens no. 1 for eksempel. Kjøp et stativ som ikke tar så mye gulvplass, men som man kan spenne i taket, så du maksimerer høyden i rommet isteden. For eksempel noe sånt: http://kattensno1.com/produkter/q77/ Anonymkode: 9e749...9f6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 Her har vi en kloretønne I str XL som er veldig stabil og romslig for store katter. Husker ikke hvor vår er kjøpt, men så noen tilsvarende på Zooplus.no Anonymkode: 78661...d2d
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 Møblene fra Kattens nr 1 er veldig bra. Det er solid og passer for store katter. I tillegg selges det enkeltdeler, så du slipper å bytte hele møbelet hvis noe blir slitt. Eller du kan kjøpe deler for å bygge på møbelet ditt hvis du finner ut at du vil utvide det. Jeg har denne: http://kattensno1.com/produkter/oscar/ Hengekøya på toppen er utrolig populær. Eller hvis du har mulighet til å feste i taket så er et sånt møbel som går helt opp til taket veldig fint. Anonymkode: 4d4d2...90e
Diamant20 Skrevet 6. september 2020 #6 Skrevet 6. september 2020 Reisebur med teppe inni og over👌🏼👌🏼👌🏼
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå