Gå til innhold

Sovet for mye...

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

OK, jeg har sovet for mye, sikkert 10-11 timer, og har følt meg groggy og sløv hele dagen. Hva gjør jeg for å klare å kvikne til litt så jeg kan få jobbet? Jeg har prøvd espresso, men det funker bare en kort stund, og så er det tilbake til sløv igjen. Jeg har også syklet til jobb, så jeg har fått litt frisk luft.

(jeg skal i hvertfall ikke prøve å sove :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mer frisk luft er min resept. Kom deg ut! (Du er vel ikke vanskelig å be kjenner jeg deg rett ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Mer frisk luft er min resept. Kom deg ut! (Du er vel ikke vanskelig å be kjenner jeg deg rett ;) )

OK, jeg har vært på jobb siden *kremt* 15.50 :sjenert:, og burde vel strengt tatt gjøre litt før jeg stikker ut. Men jeg blir nok bare noen timer, for samvittighetens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, frisk luft er viktig. ;)

Og kanskje ta et bad eller en dusj.

Og sykling er bra. Flott at du gjør det.

Jeg pleier også å sove lenge. Kanskje i 10-12 timer. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg sover for mye, kan jeg bli for trett av det. Dette høres sikkert dumt ut. Unnskyld meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hvis jeg sover for mye, kan jeg bli for trett av det. Dette høres sikkert dumt ut. Unnskyld meg.

Det høres slett ikke dumt ut. Det var jo akkurat det som skjedde meg i går! I natt fikk jeg mine normale 6-7 timer, og kroppen og hodet er tilbake til normalt igjen, selv uten store mengder kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...