gladogvanlig Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Er det naturlig for deg å la være å onanere når du overnatter alene på hotell?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Hvorfor skal jeg ikke onanere når jeg er på hotell? Jeg onanerer hvert kveld, jeg... K35 Anonymkode: 33123...394 8
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 Det ville vært unaturlig hvis jeg ikke gjorde det. Anonymkode: 4c7f9...b59 4
Stiigen Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Dette er et viktig spørsmål. Som virkelig bør vurderes fra alle vinkler. Faktisk verdig en hovedoppgave i sosiologi. Dette med onanering på hotellrom er en problemstilling som i disse dager er mer relevant enn noensinne. 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #6 Skrevet 3. september 2020 Begynt å gå tom for ting å spørre om? Anonymkode: 40737...294 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. september 2020 #7 Skrevet 3. september 2020 14 timer siden, Stiigen skrev: Dette med onanering på hotellrom er en problemstilling som i disse dager er mer relevant enn noensinne. Kan du utdype hvorfor det er en problemstilling? Og hvorfor er det relevant?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #8 Skrevet 3. september 2020 Jeg ser ikke problemet med at folk onanerer på sitt eget private hotellrom. Folk må få leve sitt liv, så lenge det ikke går utover andre. (Så høylytt skriking kan man holde seg for god til). Hvorfor skal onanering være verre enn sex på hotellrom? Så lenge de holder seg unna heis, fellesrom og lobby Anonymkode: 9794d...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #9 Skrevet 3. september 2020 1 minutt siden, Dævendøtte skrev: Kan du utdype hvorfor det er en problemstilling? Og hvorfor er det relevant? Det er tredje eller fjerde gangen på under en uke noen har lyst til å dykke dypere ned i temaet "hotellrunk". Derav antas det vel at det må være en voldsom interesse for det. Anonymkode: 40737...294 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #10 Skrevet 3. september 2020 Personlig har jeg aldri helt skjønt hva som er så fantastisk sexy med hotell. Det er innlegg opp og ned og i mente her inne, gjennom mange år, om sex på hotell, sex på badet på hotell, badekarsex på hotell osv osv, og nå: onani på hotell. Dette er naturlig for meg: Har jeg behov for å onanere på hotell, så gjør jeg det. Har jeg ikke, så gjør jeg det ikke. Jeg får ikke MER behov for å onanere på et hotell enn andre steder. Anonymkode: 7518a...b54 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #11 Skrevet 3. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er tredje eller fjerde gangen på under en uke noen har lyst til å dykke dypere ned i temaet "hotellrunk". Derav antas det vel at det må være en voldsom interesse for det. Anonymkode: 40737...294 Jeg registrerer at du følger temaet med stor interesse. Anonymkode: 0d35c...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #12 Skrevet 3. september 2020 15 minutter siden, Dævendøtte said: Kan du utdype hvorfor det er en problemstilling? Og hvorfor er det relevant? Tenker det var sarkasme. Anonymkode: cc3eb...7b1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #13 Skrevet 3. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg registrerer at du følger temaet med stor interesse. Anonymkode: 0d35c...fa8 Seff. Hotellrunk er på alles lepper om dagen. Anonymkode: 40737...294 2
Jentegutt Skrevet 4. september 2020 #14 Skrevet 4. september 2020 På 3.9.2020 den 10.22, AnonymBruker skrev: Jeg registrerer at du følger temaet med stor interesse. Anonymkode: 0d35c...fa8 😂😂😂
Bamseklemmer Skrevet 4. september 2020 #15 Skrevet 4. september 2020 På 2.9.2020 den 19.27, frk.jus skrev: Er det naturlig for deg å la være å onanere når du overnatter alene på hotell? Ja det er veldig naturlig å la være, men det kommer litt ann på hva du har sett i løpet av dagen. Kanskje var det noe pirrende du har sett i løpet av dagen, like plutselig får man ereksjon av tankene på det... og da har jeg ikke hjerte til å la han bare stå der. Sånn har jeg det uansett hvor jeg ligger, det er bare så naturlig😋 1
gladogvanlig Skrevet 4. september 2020 Forfatter #16 Skrevet 4. september 2020 På 3.9.2020 den 10.21, AnonymBruker skrev: Personlig har jeg aldri helt skjønt hva som er så fantastisk sexy med hotell. Det er innlegg opp og ned og i mente her inne, gjennom mange år, om sex på hotell, sex på badet på hotell, badekarsex på hotell osv osv, og nå: onani på hotell. Dette er naturlig for meg: Har jeg behov for å onanere på hotell, så gjør jeg det. Har jeg ikke, så gjør jeg det ikke. Jeg får ikke MER behov for å onanere på et hotell enn andre steder. Anonymkode: 7518a...b54 Jeg tenner på at den 19 år gamle rumenske renholdersken lukter fittelukt av lakenet. I tillegg er det noe med å onanere i et ryddig og rent rom med friskt sengetøy og ingen plikt til å rydde eller vaske etterpå. Så det er mitt perspektiv. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #17 Skrevet 4. september 2020 På 2.9.2020 den 19.48, Stiigen skrev: Dette er et viktig spørsmål. Som virkelig bør vurderes fra alle vinkler. Faktisk verdig en hovedoppgave i sosiologi. Dette med onanering på hotellrom er en problemstilling som i disse dager er mer relevant enn noensinne. Hæ? På hvilken måte er det relevant? Jeg forstår ikke hensikten med spørsmålet. Mener ts at det er uanstendig å onanere på hotellrom? Hvorfor? Jeg onanerer når jeg vil (og det passer), enten det er hjemme eller på hotell eller andre steder. Anonymkode: b1e98...6a3
Stiigen Skrevet 4. september 2020 #18 Skrevet 4. september 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? På hvilken måte er det relevant? Jeg forstår ikke hensikten med spørsmålet. Mener ts at det er uanstendig å onanere på hotellrom? Hvorfor? Jeg onanerer når jeg vil (og det passer), enten det er hjemme eller på hotell eller andre steder. Anonymkode: b1e98...6a3 I disse tider med Krig, flyktningkatastrofer, Corona Pandemi, sultkatastrofer, total ødeleggelse av plantens fauna,miljø,havis som smelter, økonomiske nedgangstider, despoter som leder verdens største land (Trump,Putin, Xi jinping) så er det med tilfeldige enslige menn som runker på hotellrom veldig VELDIG viktig. De er den opplyste garde, de vil drive menneskeheten videre med sine positive,besnærende aktiviteter. Jeg tror vi har alle mye å lære fra hotellrunkere.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #19 Skrevet 6. september 2020 Jeg leste en seriøs artikkel om hotellrenhold for en tid tilbake, hvor dette var et tema. Og det er et problem. Det brukes UV lys jevnlig for å avdekke hvor det har vært sprutet. Vannkoker på hotellrom har jeg sluttet å bruke. Mange spruter visstnok i den. Eller vasker skittent undertøy i den... Anonymkode: f6ee9...44a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #20 Skrevet 6. september 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vannkoker på hotellrom har jeg sluttet å bruke. Mange spruter visstnok i den. Eller vasker skittent undertøy i den... Det kommer vel litt an på hvilket «hotell» man snakker om... Anonymkode: 213d6...927
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå