gladogvanlig Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Jeg mener... hender det at du ligger og gnikker og gnukker mot en pute mellom bena - kanskje til det går for deg?
spinnwild Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Nei, det har jeg ikke gjort siden barneskolen. Har bedre utstyr nå. 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 Ja👍🏻 Pillowriding;) Deilig- gnikker hela musa og anus:) Anonymkode: 1fff2...2f6 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Dama vi hadde i seksualundervisning anbefalte gnukking mot alt mulig. Pute, bordkant,kosedyr,sengekant Hun var nær pensjonsalder og hadde ikke fått seksualundervisning selv. Anonymkode: 8bfb2...35c 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dama vi hadde i seksualundervisning anbefalte gnukking mot alt mulig. Pute, bordkant,kosedyr,sengekant Hun var nær pensjonsalder og hadde ikke fått seksualundervisning selv. Anonymkode: 8bfb2...35c 🤣 kanskje det var det hun selv pleide å gjøre? Anonymkode: 1fff2...2f6 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 Hender jeg runker med dusjhodet. Anonymkode: 9d2e2...4de
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2020 #8 Skrevet 3. september 2020 Gnikking av objekter gir bedre orgasmer, spesielt i stillinger der de må stå eller på huk. Det kommer av at de blir slitne i lårene og av opphisselsen av å knulle noen i tankene... Utmattelses sex gir de sterkeste orgasmene, for drivkraften for å oppnå orgasme er høyere enn at du må slutte for at det gjør ondt. Nytelsen av orgasmen og av at du slipper å stå lengre er meget forlystende... Tvilere kan prøve å onanere i 90 gradern, bryter du er du bare ikke kåt nok. Klarer du det vet du hva jeg snakker om🤗
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #9 Skrevet 3. september 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: 🤣 kanskje det var det hun selv pleide å gjøre? Anonymkode: 1fff2...2f6 Ja, hun sa at det var sånn hun fikk sin første orgasme, da visste hun ikke hva det var. Det var mot kanten av en skapdør. Hun anbefalte alle som kjente kåt kløe å gnukke privat og å ikkke skamme seg over det. Anonymkode: 8bfb2...35c 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #10 Skrevet 3. september 2020 Nei, det sluttet jeg med for lenge siden. Anonymkode: 48758...12a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #11 Skrevet 3. september 2020 6 timer siden, Bamseklemmer skrev: Gnikking av objekter gir bedre orgasmer, spesielt i stillinger der de må stå eller på huk. Det kommer av at de blir slitne i lårene og av opphisselsen av å knulle noen i tankene... Utmattelses sex gir de sterkeste orgasmene, for drivkraften for å oppnå orgasme er høyere enn at du må slutte for at det gjør ondt. Nytelsen av orgasmen og av at du slipper å stå lengre er meget forlystende... Tvilere kan prøve å onanere i 90 gradern, bryter du er du bare ikke kåt nok. Klarer du det vet du hva jeg snakker om🤗 Når jeg blir sliten i beina og får vondt så kommer tanken "Enn om jeg får blodpropp i beina nå", og da forsvinner lysten. Så hvor du har kunnskapen din fra aner jeg ikke, for meg så høres det bare helt feil ut og det motsatte. Er jeg for sliten så stopper jeg og går å legger meg. Onanering og sex skal ikke gjøre vondt. Anonymkode: 2bc92...bda 3
Nerine_ Skrevet 3. september 2020 #12 Skrevet 3. september 2020 Nei, foretrekker en partner eller annet "verktøy" som er laget til formålet. 1
GrønnNellik68 Skrevet 3. september 2020 #13 Skrevet 3. september 2020 Gnukker på dørhåndtak, sofakanten til og med oppvaskbørsta får kjørt seg her i huset 🙈 1
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2020 #14 Skrevet 3. september 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg blir sliten i beina og får vondt så kommer tanken "Enn om jeg får blodpropp i beina nå", og da forsvinner lysten. Så hvor du har kunnskapen din fra aner jeg ikke, for meg så høres det bare helt feil ut og det motsatte. Er jeg for sliten så stopper jeg og går å legger meg. Onanering og sex skal ikke gjøre vondt. Anonymkode: 2bc92...bda Ikke tenk på at du kan få blodpropp, dettar forkuseet vekk fra orgasmen... Vanskelig å forklare uten å vise det da... Tenk deg at du nærmer deg orgasmen, men kjenner at bena er slitne, så tenker du bare litt til nå så kommer jeg. Det er nettopp den drivkraften som gjør at du heller vil ha den orgsamen seelv om det gjør litt ondt. Under eller i orgasmepunktet kjenner du en fantastisk forlystelse at ogsmen er deilig pluss at det er deilig at du slipper å stå lengre. Vanskelig å forklare med tekst, men håper du skjønner hva jeg mener... Jeg har hørt kvinner har opplevd det samme. Jeg har faktisk stått på et ben og gjordt det, en annen gang lå jeg i armhevestilling med en hånd og gjorde det... Begge gangene fikk jeg mye sterkere orgasmer... Men ikke for å avspore helt... jeg kan også komme av å gnikke penishodet mot ett eller annet. Penishodet og klitthodet er jo på mange måter like...
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #15 Skrevet 3. september 2020 Ja, når jeg er på hotell Anonymkode: 761e9...412
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #16 Skrevet 3. september 2020 6 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Ikke tenk på at du kan få blodpropp, dettar forkuseet vekk fra orgasmen... Vanskelig å forklare uten å vise det da... Tenk deg at du nærmer deg orgasmen, men kjenner at bena er slitne, så tenker du bare litt til nå så kommer jeg. Det er nettopp den drivkraften som gjør at du heller vil ha den orgsamen seelv om det gjør litt ondt. Under eller i orgasmepunktet kjenner du en fantastisk forlystelse at ogsmen er deilig pluss at det er deilig at du slipper å stå lengre. Vanskelig å forklare med tekst, men håper du skjønner hva jeg mener... Jeg har hørt kvinner har opplevd det samme. Jeg har faktisk stått på et ben og gjordt det, en annen gang lå jeg i armhevestilling med en hånd og gjorde det... Begge gangene fikk jeg mye sterkere orgasmer... Men ikke for å avspore helt... jeg kan også komme av å gnikke penishodet mot ett eller annet. Penishodet og klitthodet er jo på mange måter like... Jeg skjønner hva du mener og har samme opplevelse. Det å bli sliten, men samtidig fortsette for å nå klimaks gjør liksom det lille ekstra for orgasmen. Jeg elsker det. Rumpa i været og onanere i "rare" stillinger gjør de forskjellige orgasmene annerledes også (synes jeg). Det er kjekt med variasjon og for min del er det viktig og får lysten til å øke Til Ts. Ja jeg kan lett få orgasme av å gnikke meg til gjenstander som en pute. Jeg kan ta på ekstra trekk også hvis jeg er veldig kåt. Er bare å vaske Anonymkode: bf160...984 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #17 Skrevet 3. september 2020 Nei, aldri gnukka mot noe annet enn en mann. Anonymkode: 5c839...1f5 1
GrønnNellik68 Skrevet 3. september 2020 #18 Skrevet 3. september 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, aldri gnukka mot noe annet enn en mann. Anonymkode: 5c839...1f5 Da må du begynne å gnukke mot alt du finner 😂 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #19 Skrevet 3. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hun sa at det var sånn hun fikk sin første orgasme, da visste hun ikke hva det var. Det var mot kanten av en skapdør. Hun anbefalte alle som kjente kåt kløe å gnukke privat og å ikkke skamme seg over det. Anonymkode: 8bfb2...35c Asså det er egentlig ikke så dumt sakt. Tror det er mer naturlig for folk enn å stikke gjenstander inn der i ung alder. Anonymkode: a30b8...276
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #20 Skrevet 3. september 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Asså det er egentlig ikke så dumt sakt. Tror det er mer naturlig for folk enn å stikke gjenstander inn der i ung alder. Anonymkode: a30b8...276 Ja:) Hun anbefalte gnukking til begge kjønn. Ble endel gnukking da. Anonymkode: 8bfb2...35c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå