AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Med denne oppskriften skal man liksom være sikret sprutorgasme... Har prøvd alt mulig over 20 år. Ikke f om noe funker på meg. Får g-punktorgasme lett, men har aldri opplevd å squirte. Mens hos noen damer er dette noe som bare skjer hver gang orgasme inntreffer. Altså, de går ikke inn for det, og noen syns til og med det er pinlig at det skjer. Så det er jo ikke slik at man må følge en spesiell oppskrift for å få det til. Blir provosert når nytelse.no presenterer dette som en fasit. Det er helt umulig å få dette til på meg i alle fall. Anonymkode: 6f678...953
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Jeg skjønner ikke pointet med fokuset på at alle damer skal sprute, er fornøyd med orgasmene jeg får jeg. ❤️ Og alt fokuset på det gjør at menn gjør rare ting også. Eksen hadde hørt at han skulle gjøre "kom her" bevegelse med langfinger og pekefinger og prøvde flere ganger. Var bare ubehagelig og jeg mistet tenningene fullstendig. Anonymkode: c04b2...457
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå