Kenelz Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Hei! Sitter her med bekkenløsning og er super sulten!! Har nettopp flyttet og finner ikke ut om eks. Peppes eller pizzabakeren kan kjøre ut. Prøver å søke på nett, men får ikke svar. Kunne vel ha ringt dem og spurt, men prøver først her! 😂😂 Noen som vet hva som er «max grensen» på hjemlevering? Bor ca. 7 km unna alt av take away leveringer..
trøndermann38 Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Jeg har fått hjemkjørt lengre unna av peppes 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Legg inn bestilling på peppes.no, der får du opp levering som alternativ. Synes forøvrig at dette var en litt spesiell ting å spørre om på et gravid- og babyforum, men det får så være 😅 Anonymkode: d2c73...0c9 13
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 Har du sjekket på Pizzabakeren sine sider? Der kan du legge inn bostedet ditt og da skal det komme opp om de har utkjøring. Ellers er det vel bare å prøve å legge inn en bestilling du finner ut av om de har utkjøring før du kommer til betaling. Anonymkode: 2cfc7...d5d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Ring da vel, så evneveik er du ikke Anonymkode: 1427d...91f 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 Hva er adressen din? Du vil ikke skrive det? Nei, så hvordan mener du at vi skal kunne hjelpe? 🤷♀️ Anonymkode: 57475...a7c 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva er adressen din? Du vil ikke skrive det? Nei, så hvordan mener du at vi skal kunne hjelpe? 🤷♀️ Anonymkode: 57475...a7c «bor ca. 7 km unna» Kan du ikke svare på spørsmålet så la du vær. Den første kommentaren i tråden er relevant for spørsmålet. 1 hour ago, AnonymBruker said: Ring da vel, så evneveik er du ikke Anonymkode: 1427d...91f Skjønner jeg bare kunne ha ringt, men får raskere svar her inne på KG. Tar evigheter før peppes svarer. Uansett så var ikke svarer ditt heller relevant. 1 hour ago, AnonymBruker said: Har du sjekket på Pizzabakeren sine sider? Der kan du legge inn bostedet ditt og da skal det komme opp om de har utkjøring. Ellers er det vel bare å prøve å legge inn en bestilling du finner ut av om de har utkjøring før du kommer til betaling. Anonymkode: 2cfc7...d5d Det har jeg ikke tenkt på! Takk 😊 1 hour ago, AnonymBruker said: Legg inn bestilling på peppes.no, der får du opp levering som alternativ. Synes forøvrig at dette var en litt spesiell ting å spørre om på et gravid- og babyforum, men det får så være 😅 Anonymkode: d2c73...0c9 Er gravid med bekkenløsning, derfor ble det lagt her inne. Orker ikke å bla gjennom flere tema-forum og spekulere hva som passer best hvor. Anonymkode: ce28e...643 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #8 Skrevet 2. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: bor ca. 7 km unna» Kan du ikke svare på spørsmålet så la du vær. Den første kommentaren i tråden er relevant for spørsmålet. Helt irrelevant. Vi bor 3 km unna både Peppes og Domino. Kun Peppes leverer. Anonymkode: 57475...a7c 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #9 Skrevet 2. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Helt irrelevant. Vi bor 3 km unna både Peppes og Domino. Kun Peppes leverer. Anonymkode: 57475...a7c Spurte ikke etter Domino da det ikke eksisterer der jeg bor. Uansett: Om du opplever at bare Peppes leverer så skriver du det. Du skjønner sikkert godt at jeg ikke kan dele adressen min. Anonymkode: ce28e...643 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #10 Skrevet 2. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spurte ikke etter Domino da det ikke eksisterer der jeg bor. Uansett: Om du opplever at bare Peppes leverer så skriver du det. Du skjønner sikkert godt at jeg ikke kan dele adressen min. Anonymkode: ce28e...643 Men du skjønner vel at det ikke kommer an på antall kilometer? Anonymkode: 57475...a7c 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #11 Skrevet 2. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men du skjønner vel at det ikke kommer an på antall kilometer? Anonymkode: 57475...a7c Der jeg bodde tidligere så gikk mange take away restauranter på antall km. Ble spurt hvor nært jeg bodde, ble fortalt hos enkelte at km avstanden var for langt. Anonymkode: ce28e...643
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #12 Skrevet 2. september 2020 Er du full? Det virker sånn. Anonymkode: c0608...fc5 2
Kenelz Skrevet 2. september 2020 Forfatter #13 Skrevet 2. september 2020 21 minutter siden, AnonymBruker said: Er du full? Det virker sånn. Anonymkode: c0608...fc5 Trenger jeg virkelig å svare på det når det står at jeg er gravid med bekkenløsning? Eller antok du det da jeg kom borti anon knappen? 😂 Såg ikke det før nå! Litt komisk. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #14 Skrevet 2. september 2020 Hvordan går det med pizzaen? Anonymkode: 3340b...be6
Kenelz Skrevet 2. september 2020 Forfatter #15 Skrevet 2. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan går det med pizzaen? Anonymkode: 3340b...be6 Fikk kort tid etter cravings for kinamat, fikk det hjemlevert 🥰
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #16 Skrevet 2. september 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er gravid med bekkenløsning, derfor ble det lagt her inne. Orker ikke å bla gjennom flere tema-forum og spekulere hva som passer best hvor. Anonymkode: ce28e...643 Ja, det er en kjent sak at det å bruke telefonen er vanskeligere når man har bekkenløsning. Anonymkode: 2f9e6...f00 7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #17 Skrevet 2. september 2020 25 minutter siden, Kenelz skrev: Trenger jeg virkelig å svare på det når det står at jeg er gravid med bekkenløsning? Eller antok du det da jeg kom borti anon knappen? 😂 Såg ikke det før nå! Litt komisk. Nei, hele tråden. For en helt absurd ting å spørre om på dette forumet. Det er jo helt åpenbart at ingen kan svare på det, og det har ingen relevans for svangerskapet ditt heller. Anonymkode: c0608...fc5 2
Kenelz Skrevet 2. september 2020 Forfatter #18 Skrevet 2. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det er en kjent sak at det å bruke telefonen er vanskeligere når man har bekkenløsning. Anonymkode: 2f9e6...f00 Tok du skade av tråden? Ikke? Så bra! Skrev at jeg kunne ha ringt, men får så raske svar her inne at det var like greit å spør 😉
Kenelz Skrevet 2. september 2020 Forfatter #19 Skrevet 2. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei, hele tråden. For en helt absurd ting å spørre om på dette forumet. Det er jo helt åpenbart at ingen kan svare på det, og det har ingen relevans for svangerskapet ditt heller. Anonymkode: c0608...fc5 At jeg ikke kan kjøre fordi jeg har så ekstreme smerter er vel en kjent sak i svangerskap, eller? Fikk en flott svar av den første kommentaren om Peppes ☺️
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #20 Skrevet 3. september 2020 12 timer siden, Kenelz skrev: At jeg ikke kan kjøre fordi jeg har så ekstreme smerter er vel en kjent sak i svangerskap, eller? Fikk en flott svar av den første kommentaren om Peppes ☺️ ...men nå ble jo også tråden flyttet til et langt mer relevant underforum, nemlig «Mat og drikke» - skjønner at det er gøy å være gravid for første gang, men det kan være lurt å sortere i hva som er relevant for graviditetsforumet før du poster helt meningsløse og uinteressante ting der Anonymkode: da8b7...370 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå