Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Guest
Skrevet
:klappe: Ser på disse sidene at mange sverger til St.Tropez selvbruning. Den er sikkert grei nok den, men ingenting slår Tropical Sun spør du meg! Å spraye selvbruner fra aerosol flaske gir et resultat som ikke kan sammenlignes med alt skum og kremer i verden!! Man bare sprayer og slipper å gni det inn i huden og få gule håndflater! Resultatet blir kjempefint! Jeg er minst like fornøyd med denne som når jeg har tatt spraytan i salong. Dessverre er det ikke så mange butikker som selger den enda tror jeg, men den kan bestilles på www.tropicalsun.no
Videoannonse
Annonse
Gjest Trolletrine
Skrevet

Bortsett fra at du ikke bader i saltvann,da...

Gjest Gjesta
Skrevet
:klappe: Ser på disse sidene at mange sverger til St.Tropez selvbruning. Den er sikkert grei nok den, men ingenting slår Tropical Sun spør du meg!

Og jeg antar du ikke har prøvd ST selv? Hvordan kan du da vite at Tropical Sun er så mye bedre? Jeg har prøvd det meste av selvbruning, og ingenting slår St Tropez; fargen blir jevn, troverdig brun (uten hint av gult), fader jevnt, lett å ha med å gjøre.

• 10 måneder senere...
Gjest Gjest_Nikki_*
Skrevet

Jeg prøvde en spraytan på boks som jeg handlet hos www.glamtan.no.

Den har gitt det beste resultat av det jeg har forsøkt tidligere.

St.Tropez er ikke så værst den heller, men foretrekker heller denne.

Varer ca 3-4 dager så må man spraye seg igjen, men gir en veldig naturlig farge så lenge man ikke overdriver.

Hilsen Nikki

Skrevet

Lancôme Flash bronzer body and face milk!!!!

Utrolig bra resultat!

Skrevet

liker også disse sprayflaskene - som f.eks tancan, tropical sun, shadowtans - det negative m de er at de er veldig dyre:(

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo ingenting på sida du tipser om!

Gjest Gjest
Skrevet

sverger til hjemmesett. Koster litt, men er absolutt verdt det! www.solspray.no

Skrevet
Og jeg antar du ikke har prøvd ST selv? Hvordan kan du da vite at Tropical Sun er så mye bedre? Jeg har prøvd det meste av selvbruning, og ingenting slår St Tropez; fargen blir jevn, troverdig brun (uten hint av gult), fader jevnt, lett å ha med å gjøre.

Kanskje på deg, jeg får nesten ikke farge av st-Tropez.

Skrevet

Hvordan får man det jevnt med spray? Jeg har kjøpt ModelCo sin selvbruner-spray, og sliter litt med å få det jevnt. Forsiden av bena går bra, men baksiden blir litt rare fordi jeg sliter litt med vinklene...

Catzy

Skrevet

Dessuten - hvordan unngår dere å spraye ned omgivelsene? Vil tro at ikke alt treffer beina.

Gjest trengersvarfort
Skrevet

det skummet fra st.tropez... der det farge på det? jeg har prøvd alle mulige selvbrunere.. og er ikke spes fornøyd med st.tropez KREmen..orker ikke det sølet og vanskelig å få jevnt på et vis.. men med skummet, kan man se hvor man har smørt det på å ikke? tror jeg bestiller et sånn skum hvis det er bra..

Gjest trengersvarfort
Skrevet

hallo ingen som vet??

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er farge på det, men jeg tror de har forandret det. Tidligere var det helt idiotsikkert, men det nye som har en mer brunaktig farge (det gamle var gråaktig) er nesten umulig å få jevnt, enda jeg har lang erfaring i selvbrunerbransjen. Så jeg vet ikke om jeg gidder å kjøpe det skummet igjen, i hvertfall.

Skrevet

Jeg har gjort spray-bruningen i dusjen, og skylt av veggene etterpå. Har ordentlige vegger, ikke dusjforheng, så det gikk mer eller mindre greit. Skulle gjerne hatt litt mer plass, men da hadde det blitt mer søl.

Catzy

Gjest Gjest1
Skrevet
:klappe: Ser på disse sidene at mange sverger til St.Tropez selvbruning. Den er sikkert grei nok den, men ingenting slår Tropical Sun spør du meg! Å spraye selvbruner fra aerosol flaske gir et resultat som ikke kan sammenlignes med alt skum og kremer i verden!! Man bare sprayer og slipper å gni det inn i huden og få gule håndflater! Resultatet blir kjempefint! Jeg er minst like fornøyd med denne som når jeg har tatt spraytan i salong. Dessverre er det ikke så mange butikker som selger den enda tror jeg, men den kan bestilles på www.tropicalsun.no

Account for domain tropicalsun.no has been suspended

Denne meldingen fikk jeg opp da jeg prøvde adressen det står referert til i startinnlegget.

Gjest Gjest_Sofie_*
Skrevet

Jeg vil også blir brun og fin: Produktene dere skriver om er jo utrolig mye dyrere enn L'oreal sine f.eks på H&M? Holder ikke denne for meg?

PS: LUKTER St. Tropez sånn som den til L'oreal? For sambo nekter meg å bruke den pga lukten.......

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg vil også blir brun og fin: Produktene dere skriver om er jo utrolig mye dyrere enn L'oreal sine f.eks på H&M? Holder ikke denne for meg?

PS: LUKTER St. Tropez sånn som den til L'oreal? For sambo nekter meg å bruke den pga lukten.......

Alle selvbruningsprodukter lukter, lukta kommer fra prosessen der fargen utvikles.

Geleen til L'Oreal er faktisk favoritten min når det gjelder selvbrunere. Fargen blir kjempefin, og ikke skjoldete.

Gjest Gjest_Sofie_*
Skrevet

Joho! For det er den jeg nettopp har kjøpt meg ;)

Skrevet

Tror det må være forskjellige typer lukt på forskjellige produkter. Synes den som gir litt farge fra Natusan og den kremen jeg har fra Dermalogica lukter ganske likt (og ganske ille), mens sprayen fra ModelCo lukter bare litt søt sjokolade. På den annen side, så sitter de to som lukter ille bedre enn den som lukter godt, dessverre. :(

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...