eif Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 (endret) Jeg var en av de som alltid postet med AnonymBruker før, men da fikk jeg jo ikke varsler når folk siterte mine innlegg, så jeg måtte nødvendigvis følge alle tråder jeg deltok i og lese gjennom alle nye svar. Det blir slitsomt etter hvert og jeg orker ikke mer lenger. Jeg har begynt å skrive stadig mindre som anonym og jeg trives best sånn. Nå er varsler mer relevante. Jeg ser da også ikke vitsen med å alltid skrive som anonym nå. Og det blir dessuten vanskeligere å lese en tråd når alle eller nesten alle er anonyme. Men det er mange som gjør det, det var jo ikke bare meg (jeg lover!). Bare meg som føler sånn? Endret 2. september 2020 av eif 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, eif skrev: Jeg var en av de som alltid postet med AnonymBruker før, men da fikk jeg jo ikke varsler når folk siterte mine innlegg, så jeg måtte nødvendigvis følge alle tråder jeg deltok i og lese gjennom alle nye svar. Det blir slitsomt etter hvert og jeg orker ikke mer lenger. Jeg har begynt å skrive stadig mindre som anonym og jeg trives best sånn. Nå er varsler mer relevante. Jeg ser da også ikke vitsen med å alltid skrive som anonym nå. Men det er mange som gjør det, det var jo ikke bare meg (jeg lover!). Bare meg som føler sånn? Alltid, anonym, alltid respektfull og seriøs. Skriver ikke for å fremme meg selv, men for å dele erfaring/råd ang situasjoner jeg selv har vært i. Trenger ingen feedback, er trygg på den jeg er uten. Anonymkode: fa282...fda 14
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 3 minutter siden, eif skrev: Bare meg som føler sånn? Ja. Anonymkode: d83ac...e38 3
Gibralfaro Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja 😂 Anonymkode: 20af8...467 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja. Anonymkode: d83ac...e38 Nei. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 Skriver mest som anonym da jeg har fått så mye personhets her på kvinneguiden at jeg ikke tør. Anonymkode: c0506...d6a 13
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 Det er slitsomt, men jeg jeg biter det i meg av hensyn til andre her inne. Ofte må jeg nedprioritere middag og trening, men det er det verdt. Anonymkode: 2fc3d...e29 7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #8 Skrevet 2. september 2020 Pga. det er mye usaklig kjeft og personangrep til tider. Derav anonym i sensitive saker. Anonymkode: b88d5...f4b 6
eif Skrevet 2. september 2020 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er slitsomt, men jeg jeg biter det i meg av hensyn til andre her inne. Ofte må jeg nedprioritere middag og trening, men det er det verdt. Anonymkode: 2fc3d...e29 Du har rett i at det ikke tok så mye tid heller, som jeg antar er det du prøver å si. Kanskje irriterende skulle vært et bedre ordvalg? Det jeg vil si er at jeg måtte lese gjennom og tenke på mye som jeg ikke var interessert i.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #11 Skrevet 2. september 2020 Orker det fordi mange blir så jævlig ufine når man er uenig med dem. Har opplevd at det har fulgt meg til en annen tråd, da gidder jeg faktisk ikke å skrive med nick. Noen her inne er besatt av å «ta» folk på alt mulig. Anonymkode: dd3a1...c4f 12
Bribi Skrevet 2. september 2020 #12 Skrevet 2. september 2020 Jeg har såvidt blitt medlem igjen etter å ha vært i kg-permisjon over flere år. Miljøet her er totalforandret og man kan bli hakkemat for ingenting - spesielt med brukernavn. AB-bruket muligheten vurderer jeg fortløpende, men akkurat nå er jeg for lat til å passe på å være anonym. 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #13 Skrevet 2. september 2020 Jeg bare orker ikke sånne notifications om at folk har sitert eller likt innleggene mine, for jeg må trykke på hver enkelt for at de skal forsvinne Anonymkode: 6771b...e17 4
eif Skrevet 3. september 2020 Forfatter #14 Skrevet 3. september 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare orker ikke sånne notifications om at folk har sitert eller likt innleggene mine, for jeg må trykke på hver enkelt for at de skal forsvinne Anonymkode: 6771b...e17 Du vet at du kan slå dem av, ikke sant? 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #15 Skrevet 3. september 2020 3 hours ago, eif said: Du vet at du kan slå dem av, ikke sant? Innpå kvinneguiden? Anonymkode: 6771b...e17
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #16 Skrevet 3. september 2020 Folk er veldig ufine, sarkastiske og nedlatende i svarene sine her inne, dessverre.. Synes det er såpass lite trivelig at jeg faktisk blir lei meg av det i blant. og selv om ingen her vet hvem jeg er, føles det enda tryggere med ab. Anonymkode: cf127...99c 6
eif Skrevet 3. september 2020 Forfatter #17 Skrevet 3. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innpå kvinneguiden? Anonymkode: 6771b...e17 Ja. Du kan gjøre det her: https://forum.kvinneguiden.no/notifications/options
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #18 Skrevet 3. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi Kvinneguiden egentlig er ett forbanna søppel-forum, og temmelig mange medlemmer her inne er temmelig sprø. Anonymkode: 42dbe...fbe Forumet i seg selv er greit, men noen av folkene er jo klin gærne.. Anonymkode: dd3a1...c4f 2
Rogadame Skrevet 3. september 2020 #19 Skrevet 3. september 2020 Bruker den oftes fordi har opplevd å bli stalka og rapportert for helt banale ting . Og husker jeg har spurt om helt vanlige ting på økonomiforumet feks , og får kjeft for komma, skrivefeil, mangel av smiley, og at jeg er helt idiot" som ikke visste det engang! " Er ikke noe pes egentlig , men litt masete å bli utestengt og få varsler i hytt og pine . Best med anonymknappen da ja 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #20 Skrevet 3. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi Kvinneguiden egentlig er ett forbanna søppel-forum, og temmelig mange medlemmer her inne er temmelig sprø. Anonymkode: 42dbe...fbe Hvorfor er du her da? Anonymkode: a44c7...120
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå