AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Del Skrevet 2. september 2020 Trodde det fantes noe på mine lokale Cubus, HM og de der, men finner ingenting. Er det bare de større butikkene som har eller må man handle på nett? Bruker litt større størrelser (oftest L, XL, XXL avhengig av merke og type plagg), det gjør det vel ikke enklere å finne noe. Anonymkode: 27c16...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Del Skrevet 2. september 2020 Kun H&M jeg har funnet på. Og jeg bor i Oslo Anonymkode: 3f5c8...ab3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Del Skrevet 2. september 2020 Mammaklær i butikk finnes det nesten ingenting av. Jeg bor i Oslo og har fortsatt til gode å finne butikker med godt utvalg. Enkelte HM-butikker har mamma-avdeling i fysisk butikk og man kan finne litt ammetøy og av og til gravidklær på babybutikker. Jeg handlet mest på Zalando da jeg var gravid, det var der jeg fant det største utvalget. Anonymkode: 9ab5f...a3f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Del Skrevet 2. september 2020 Hm og bonprix har mye billig for de som bryr seg om det. Anonymkode: 8a0eb...f76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Del Skrevet 2. september 2020 Æsj, skulle så gjerne prøvd plaggene på før kjøp. Takk for svar! Anonymkode: 27c16...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Del Skrevet 2. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Æsj, skulle så gjerne prøvd plaggene på før kjøp. Takk for svar! Anonymkode: 27c16...39c Fri frakt og retur Anonymkode: cfe47...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Del Skrevet 2. september 2020 Jeg kjøpte kun to par gravid-jeans, ellers brukte jeg vanlige klær i litt større størrelse. Syns både pris og passfoto var bedre. Anonymkode: d4147...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #8 Del Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte kun to par gravid-jeans, ellers brukte jeg vanlige klær i litt større størrelse. Syns både pris og passfoto var bedre. Anonymkode: d4147...e9b *passform 🤣 Anonymkode: d4147...e9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #9 Del Skrevet 2. september 2020 Veldig lite i butikk. Og det lille de har, er ofte triste greier. Basisplagg i sort og hvitt... Sjekk nettbutikkene til Hm, Zalando og Lindex. Størrelsene synes jeg ofte er lik de du kjøper til vanlig, men for på ha dem lenger, kan det kanskje være greit å gå opp en størrelse. Jeg brukte XS før graviditet, gravidklær i S under graviditet, og «vanlige» klær i M. Men det er vel sikkert litt individuelt. Anonymkode: 61e5c...470 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #10 Del Skrevet 2. september 2020 Zalando, bonprix, H&M. Har kjøpt min vanlige størrelse som før graviditeten. (Men jeg går opp veldig lite i svangerskap) Har også brukt mye kjoler som ikke har vært gravidklær, men som har passform som passer over magen. Det er ikke så mye utvalg i butikk nei, så enten må du kjøpe vanlige klær en størrelse større, eller bestille på nett. Som skrevet over har de fleste gratis frakt og retur. Anonymkode: 131e0...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #11 Del Skrevet 2. september 2020 Kjøpte mine klær på hm. Bruker 48—50 til vanlig, men bukser og amme bher i xl ble for store, endte opp med gravid jeans i str 46. Så lurt å se på vurderinger folk legger igjen om du kjøper på nett😊 Anonymkode: 537dd...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #12 Del Skrevet 2. september 2020 Jeg skal kjøpe fra Zalando og mamalicious😊 Syns det var mye pent der. Anonymkode: 9f963...c02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå