AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Jeg oppdaget nettopp at Zalando har begynt å bruke enkelte godt voksne (https://www.zalando.no/emily-van-den-bergh-t-shirts-med-print-navy-ev821e0et-k11.html) og til og med eldre (https://www.zalando.no/tommy-hilfiger-lacie-skjorte-sea-mistwhite-to121e0dp-a11.html) modeller til å vise klærne sine. Veldig oppløftende, synes jeg. Selv er jeg 41 år gammel og glad for å se at Zalando har begynt å snakke direkte til den eldre delen av kundemassen sin. Anonymkode: 571c0...62e 16
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg oppdaget nettopp at Zalando har begynt å bruke enkelte godt voksne (https://www.zalando.no/emily-van-den-bergh-t-shirts-med-print-navy-ev821e0et-k11.html) og til og med eldre (https://www.zalando.no/tommy-hilfiger-lacie-skjorte-sea-mistwhite-to121e0dp-a11.html) modeller til å vise klærne sine. Veldig oppløftende, synes jeg. Selv er jeg 41 år gammel og glad for å se at Zalando har begynt å snakke direkte til den eldre delen av kundemassen sin. Anonymkode: 571c0...62e Vel, jeg er eldre enn deg og bryr meg null om alder på modeller, da jeg ser på klærne og størrelse, siden det er klær jeg er ute etter. Men fint for deg at det gjør deg glad da. Anonymkode: 357ee...7c0
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Enig i at dette er kult! Plutselig dukket det opp en dame på 60+ med langt grått/hvitt hår 🙂 De har vel også begynt med endel tykke modeller, har jeg sett. Anonymkode: 7d411...b5d 6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i at dette er kult! Plutselig dukket det opp en dame på 60+ med langt grått/hvitt hår 🙂 De har vel også begynt med endel tykke modeller, har jeg sett. Anonymkode: 7d411...b5d Ja takk til tykke modeller. Da får jeg sett hvordan klærne sitter! Anonymkode: 0369c...8ba 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja takk til tykke modeller. Da får jeg sett hvordan klærne sitter! Anonymkode: 0369c...8ba Dvs - mulig det som har skjedd er at de har tatt inn flere plus-size-kolleksjoner. Sånn sett er det ikke tykke modeller som viser fram størrelse S. Anonymkode: 7d411...b5d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 Jeg skulle ønske de også hadde noen medium modeller. Alltid skal mote være så ekstremt, kun tykke, tynne, gamle og unge. Hva med oss i størrelse medium? Vi må alltid gjette hvordan klærne vil se ut på oss. Anonymkode: 3df2c...d92 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 Kult! Ser at mange nettbutikker, feks Zara, bruker eldre modeller. Samtidig syns jeg i motsetning til den over at standardstøttelsen på modellene har blitt større, mot medium. Mindre skinny modeller. Sånn var det ikke for tidligere. Anonymkode: e3496...b5d 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #8 Skrevet 2. september 2020 Jeg setter stor pris på mangfold i modeller! Er bare 30 selv, men finner ofte klær med eldre modeller som likevel ser dritbra ut på meg Liker når det brukes gjennomsnittlige folk som modeller, spesielt siden jeg er litt oppi størrelsene. Anonymkode: f39a0...a13 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #9 Skrevet 2. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja takk til tykke modeller. Da får jeg sett hvordan klærne sitter! Anonymkode: 0369c...8ba Nei takk! Spis mindre og ikke la arten vår utvikle seg dit at klær må syes dobbelt så store etter hvert.. tenk på at noen syr de også som knapt har lønn Anonymkode: 2170b...e37 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #10 Skrevet 2. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle ønske de også hadde noen medium modeller. Alltid skal mote være så ekstremt, kun tykke, tynne, gamle og unge. Hva med oss i størrelse medium? Vi må alltid gjette hvordan klærne vil se ut på oss. Anonymkode: 3df2c...d92 Hva faen? Er kanskje heller hva øynene dine ser? Anonymkode: 2170b...e37
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #11 Skrevet 2. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kult! Ser at mange nettbutikker, feks Zara, bruker eldre modeller. Samtidig syns jeg i motsetning til den over at standardstøttelsen på modellene har blitt større, mot medium. Mindre skinny modeller. Sånn var det ikke for tidligere. Anonymkode: e3496...b5d Bruker de eldre fordi klærne er til eldre? Såklart bør folk se en alder og form som passer SEG, men er det for sympati er det bare teit . Anonymkode: 2170b...e37
Heihola Skrevet 2. september 2020 #12 Skrevet 2. september 2020 Zalando har stor variasjon i modellene sine ja! Kunne godt hatt noen modeller med mer former også, slik at man så hvordan plaggene passer for alle typer kropper. De har også begynt å ha bilder av klær uten modell, bare hengende på en hvit bakgrunn liksom. Det er litt irriterende, best å se hvordan plagget faktisk ser ut på noen. Ellers er jeg veldig fornøyd med Zalando. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #13 Skrevet 2. september 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle ønske de også hadde noen medium modeller. Alltid skal mote være så ekstremt, kun tykke, tynne, gamle og unge. Hva med oss i størrelse medium? Vi må alltid gjette hvordan klærne vil se ut på oss. Anonymkode: 3df2c...d92 Skulle ønske de brukte flere modeller per klesplagg. Skjønner at det blir litt mer jobb for produsentene/butikkene. Men gevinsten er jo at man kan få ned antall returnerte varer. Da sparer man jo både penger på porto og reduserer miljøbelastningen. Anonymkode: 3bc71...a7c 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #14 Skrevet 3. september 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei takk! Spis mindre og ikke la arten vår utvikle seg dit at klær må syes dobbelt så store etter hvert.. tenk på at noen syr de også som knapt har lønn Anonymkode: 2170b...e37 Hehe Anonymkode: e8a1c...298
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #15 Skrevet 3. september 2020 Åh, herlig! Anonymkode: e0216...a09
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #16 Skrevet 4. september 2020 På 3.9.2020 den 0.41, Heihola skrev: Zalando har stor variasjon i modellene sine ja! Kunne godt hatt noen modeller med mer former også, slik at man så hvordan plaggene passer for alle typer kropper. De har også begynt å ha bilder av klær uten modell, bare hengende på en hvit bakgrunn liksom. Det er litt irriterende, best å se hvordan plagget faktisk ser ut på noen. Ellers er jeg veldig fornøyd med Zalando. Enig, det er faktisk veldig greit når Zalando opplyser om modellens høyde og hvilken størrelse vedkommende har på seg. Anonymkode: f5157...a3b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå