Gå til innhold

Skuffet over hva mannen synes om gravidmagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kanskje hormonell og tullete. Men har fått en liten og søt gravidmage. Til nå har jeg gjemt den i store gensere fordi jeg kun har følt meg tykk. Men idag tok jeg på en hverdagskjole, og knøt beltet over magen for å fremheve den lille magen. Syntes det så søtt ut, og at magen ikke lenger kan misforstås. Spurte mannen om jeg kan begynne å vise magen sånn. Han rynket på nesen og sa «nei».. forstår ikke helt. Han er gal etter kroppen min nå, og har minst like mye sexlyst som før. Men liker tydeligvis ikke at jeg viser magen? :( Leit om han vil skjemmes over magen hele svangerskapet.. teit av meg å bli litt lei meg?

Anonymkode: 70d3d...65c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får la være å spørre om du ikke liker ærlige svar, eller be han si ja og at du er fin uansett om han ikke synes det :)

Anonymkode: 475a8...076

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du får la være å spørre om du ikke liker ærlige svar, eller be han si ja og at du er fin uansett om han ikke synes det :)

Anonymkode: 475a8...076

Liker ærlige svar, og ble selvsagt ikke sur for svaret. Men er vel lov å bli litt skuffet når jeg føler at han skjemmes over gravidmagen? Hjemme bryr han seg ikke om at den vises, men ikke ikke? 
ts

Anonymkode: 70d3d...65c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvorfor spør du om den kan vises sånn. Det er det vel du som bestemmer! Din mage ditt valg! Ha på det du vil og ikke hør på han. Er han ikke fornøyd for du minne han på at det er du som bærer HANS barn i din kropp i 9mnd og du som må presse ut ungen! Vær stolt av den magen!❤️👶🏻

Endret av Humle Brumle
  • Liker 4
Skrevet

.. men spurte du ikke hva han mente med "nei" og hvorfor? 

Anonymkode: 20d73...791

• Liker 15
Skrevet

Menn forstår ikke alltid. Jeg holdt svangerskapet litt for meg selv siden han var fraværende når jeg kom inn på tema rundt mage og kropp. Opplevde han som umoden. Når det kom til morsmelk sa han "æsj" på en veldig barnslig måte når jeg pumpet... Helt tåpelig.

Han ble likevel en fantastisk far for babyen når den kom og ting ble mer ekte for han.

Anonymkode: 63ece...995

• Liker 3
Skrevet

Kanskje han er av den gammeldagse typen som meiner at vi ikkje skal vise fram gravidmagen. Mor mi var slik. Ho gøymde seg bort i store plagg heilt fram til dagen ho fødde og påstår at det var vanlig på den tida. Eg lot meg dessverre påvirke og turte ikkje å vere stolt av kulen på magen. Har ingen bilder av meg som gravid heller. 😞 Fødsel går stort sett veldig bra i våre dager, så det er tullete å skulle gå og gøyme magen i tilfelle det skulle gå galt. Ikkje bry deg. Håper at mannen skifter meining. 🙂

Anonymkode: 1b164...c6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...