AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Jeg spiser ikke så ofte mais, men jeg kjøper en sånn pakke med 3 bokser nå og da. Når da en sånn liten boks er blitt åpnet til f.eks taco, så spiser jeg kanskje halve boksen og pakker deretter enten selve boksen inn i en lukket pose, eller heller restene av boksen i en liten tupperwareboks. Det går gjerne bare et par dager før da maisen er uspiselig etter åpning, selve væsken den ligger i er blitt seig og ekkel, må alltid kaste resten av maisen. Hva søren? Dette skjer jo gang på gang, må maisen i disse maisboksen fortæres dagen den åpnes eller er det forskjell på merkene, skulle gjerne kjøpt en maisboks hvor innholdet åpnet holder seg mer enn noen dager i kjøleskapet! (merket trenger ikke være Elderado, bare illustrasjonsfoto). Anonymkode: 12ed9...c8a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Vask maisen. Den laken blir sånn uansett. Ville tatt å fryst ned hvis du ikke skal bruke det med en gang. Anonymkode: 3b508...d64 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Jeg oppbevarer ofte mais fra boks en uke eller mer i kjøleskap, holder seg helt fint. Hell av vannet, skyll maisen, hell så maisen over på en ny, ren boks med lokk. Ha i kjøleskap. Skal du oppbevare dem over en uke: skyll dem en gang i blant. Anonymkode: c5ea8...8da 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg oppbevarer ofte mais fra boks en uke eller mer i kjøleskap, holder seg helt fint. Hell av vannet, skyll maisen, hell så maisen over på en ny, ren boks med lokk. Ha i kjøleskap. Skal du oppbevare dem over en uke: skyll dem en gang i blant. Anonymkode: c5ea8...8da Så enkelt altså? Takk, da prøver jeg det Anonymkode: 12ed9...c8a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå