AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Del Skrevet 2. september 2020 Jeg har fått satt opp hormonspiral og har fått mange bivirkninger, blant annet tørr skjede og kløe mellom kjønnsleppene. Dette vil nok gå over i løpet av et par måneder, men jeg tenker det kan være lurt å smøre meg med olje slik at det ikke blir sårt under sex. Kan jeg bruke økologisk kaldpresset olivenolje eller noen andre naturlige oljer som jeg har på kjøkkenet? Anonymkode: ac98a...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 2. september 2020 #2 Del Skrevet 2. september 2020 Fikk tips om druekjerne olje her på KG for noen år siden. Selges på noen dagligvarebutikker og innvandrerbutikker. Ellers finnes det jo glidemiddel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Del Skrevet 2. september 2020 Druekjerne er en ganske lett olje. Du kan med fordel bruke jordnøttolje som er fetere, eller mandelolje. Husk kun å smøre utvortes. Anonymkode: 0d5b7...433 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Del Skrevet 2. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Druekjerne er en ganske lett olje. Du kan med fordel bruke jordnøttolje som er fetere, eller mandelolje. Husk kun å smøre utvortes. Anonymkode: 0d5b7...433 jeg bruker jordnøttolje innvendig. etter råd fra både gyn og apotek. kokosolje ble og nevnt Anonymkode: 9f5ca...253 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå