lemoncake Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Synes de alltid er i veien i Kasserolle skapet. Finnes det god måte å plassere dem på? 😜
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Nå vet ikke jeg hvordan ditt kasserolleskap er, men her er to forslag: Anonymkode: 9aebb...585
lemoncake Skrevet 2. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå vet ikke jeg hvordan ditt kasserolleskap er, men her er to forslag: Anonymkode: 9aebb...585 Takk for tips. 😊 Vi bruker hjørneskap med karusell til panner og kasseroller.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 Vi har også kjeler og panner i karusellen i hjørneskapet, men oppbevarer lokkene i en av skuffene under koketoppen. Har kjøpt en kolonialinndeling vi bruker for å støtte opp lokkene så de står på høykant. Resten av skuffen bruker vi til krydder++. Er som på bildet under, bare at vi har lokkene mot fronten av skuffen, ikke bakerst. Anonymkode: 9504a...1ca 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Har de bare liggende på kasserollene i skuffene jeg. Men stabler ikke kasserollene da, så da går det fint. Anonymkode: c7a12...7de 1
lemoncake Skrevet 2. september 2020 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har de bare liggende på kasserollene i skuffene jeg. Men stabler ikke kasserollene da, så da går det fint. Anonymkode: c7a12...7de Har gjort det og, men trenger å stable ihvertfall noen av dem. Jeg har i grunnen hatt mitt system som fungerte litt, men min samboer følger ikke alltid det system. 😂 Plutselig er det kaos i skapet. Hvis alt hadde en ordentlig plass, så klarer vel vi begge å følge det tenker jeg. 😊
forkjølajente Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 Jeg har mine i en egen skuff,og kasserrollene i et hjørneskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå