Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har tenkt å bestille meg time hos en hudpleier, men jeg vet ikke hav jeg skal si når jeg bestiller.. Dumt spml, men jeg har aldri i mitt 25 årige liv vært hos en hudpleier. Vil gjerne ha ordentlig rens av huden, pluss anbefaling av produkter etc. Hvor ofte er det vanlig at man går til hudpleier? Hjelper dette på å få en fin hud? Hva betaler dere hos hudpleier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hopp icon_smile.gif

Når du skal bestille time sier du bare, at du skal betille time til hudpleie.

Jeg går til hudpleier hver 6 uke, da tar jeg hudpleie med massasje. Det tar ca 1,5 time.

Hudpleie med massasje koster kr510,- der hvor jeg går.(uten massasje koster det litt mindre).

Det er veldig deilig å være hos hudpleieren, pluss att du får en mye penere hud. 1212[ Dette Innlegg er endret av: line den 2002-03-09 17:47 ]

• 9 år senere...
Skrevet

wow line, skulle ønske det var en så billig hudpleie nær meg og. 510 kr for 1,5 timer inkludert massasje. Hørtes nesten for godt ut til å være sant. lucky you :)

....ja prisene varierer uten tvil fra plass til plass.

- Kan alltid være lurt om spør om en hudanalyse når du først er hos hudpleien. På den måten blir det også lettere for deg å pleie huden med rette produkter, hjemme hos deg selv.

Skrevet

Når du ringer å bestiller så sier du at du aldri har vært hos hudpleier, og at du ønsker hudanalyse, pluss hudpleie (det inkluderer som regel rens, peeling, utklemming, maske og pleie). Hudpleie med massasje, ja det er det samme bare med massasje.

Anbefaler virkelig å gå til hudpleier. Da får du en herlig behandling av huden, pluss du får veiledning på hvordan du skal behandle huden hjemme.

Normalt er det å gå til hudpleier hver 6 uke ca. Noen går oftere og andre skjeldnere..

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så rart det var billig for line, for denne tråden er 9år gammell..

• Liker 2
Skrevet

Hahaha, det så jeg ikke før nå:) Jeg tenkte tanken selv, at det var veldig billig. Ikke løye det da;) :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...