FrøkenMånestråle Skrevet 2. september 2020 #61 Del Skrevet 2. september 2020 Ikke lett å være barn i dag, de gjør jo tydeligvis alt galt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #62 Del Skrevet 2. september 2020 Jeg lurer virkelig på hva som er problemet med krittegningene? Hvorfor er det mangel på folkeskikk? Anonymkode: 534b7...0c6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 2. september 2020 #63 Del Skrevet 2. september 2020 53 minutter siden, chunkylover53 skrev: Det er litt av pakka når man velger å bo i bolig med andre og må dele oppkjørsel. Enig. Hvis det verste man opplever da er at småunger kritter litt i oppkjørselen så bør man være veldig fornøyd. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #64 Del Skrevet 2. september 2020 Hva er problemet med kritt? La ungen kose seg Går jo bort sv seg selv etterhvert. Anonymkode: 9cb73...868 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #65 Del Skrevet 2. september 2020 Kan du ikke tilrettelegge så barna kan hoppe paradis, og ikke bare tegne masse kruseduller? Anonymkode: a556e...b53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #66 Del Skrevet 2. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nettopp flyttet inn og tar seg virkelig til rette. Sikkert ikke unormalt, men er det gitt at andre synes at dette er ålreit? Anonymkode: 27132...aff Dett er helt ålreit, så du får bare venne deg til det. Barna koser seg og gjør ingen permanent skade på innkjørselen. Anonymkode: 1f96b...242 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #67 Del Skrevet 2. september 2020 Jeg skjønner heller ikke hvorfor det gjør noe med krittegninger. Mener du at det ser stygt ut? Anonymkode: ee9e7...e31 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chunkylover53 Skrevet 2. september 2020 #68 Del Skrevet 2. september 2020 Det lukter veldig av troll i denne tråden 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #69 Del Skrevet 2. september 2020 5 minutter siden, chunkylover53 skrev: Det lukter veldig av troll i denne tråden 🙂 Jeg hadde sagt det samme for noen -år siden. Men ikke undervurder andre mennesker. Her har vi hatt store krangler og diskusjoner om samme tema. Folk som sjeldent er utenfor døren sin, har gått ut med bøtter for å vaske vekk kritt, mens barna satt å tegnet. Så ikke undervurder hvor sære folk kan være, for det finnes folk som har storeproblemer med dette. Anonymkode: d04f1...b4f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 2. september 2020 #70 Del Skrevet 2. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi bor her alle sammen og bør ta hensyn til hverandre. Normal folkeskikk er et stikkord. Anonymkode: 27132...aff Du snakker om BARN! La barn være barn og slutt å tro at voksnes behov og meninger alltid skal trumfe 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 2. september 2020 #71 Del Skrevet 2. september 2020 Vil fu synes det er frekt om de bygger snømann når den tid kommer også? Jeg spør fordi jeg faktisk lurer... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #72 Del Skrevet 2. september 2020 Jeg synes ikke det er noe problem, men du kan jo demonstrativt spyle det bort hver gang de gjør det, så skjønner de kanskje at du ikke synes det er greit? Anonymkode: fdbaa...e12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chunkylover53 Skrevet 2. september 2020 #73 Del Skrevet 2. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke det er noe problem, men du kan jo demonstrativt spyle det bort hver gang de gjør det, så skjønner de kanskje at du ikke synes det er greit? Anonymkode: fdbaa...e12 Ikke gi TS sånne sinnsvake ideer. Hun kan finne på å gjennomføre de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #74 Del Skrevet 2. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen flytteplaner for nærmeste fremtid 🤦♂️ forventer bare at voksne mennesker (foreldrene) tenker seg om. Anonymkode: 27132...aff Hjelpes. Barna tegner med kritt. Gjør da ingen skade. Forsvinner med regnet. De bor der de også så da har de da lov til dette. Har lest mye inne på kvinneguiden, men dette tok kaka 🤦 Anonymkode: 5b503...92b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #75 Del Skrevet 2. september 2020 Vær en god nabo og la barn være barn. De gjør ingen skade og de plager ingen 😊 Anonymkode: 5b503...92b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #76 Del Skrevet 2. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes det er morsom at den eneste som har et problem med at unger tegner på bakken der de bor er HI. Likevel har det kommet så mange snodige svar i tråden (i følge HI). Vi mangler alle sammen tydeligvis folkeskikk. Synes synd på barna som bor i samme hus som HI. Om hun "klager" over litt kritttegning så blir det sikkert ikke enkelt å bor der på lengere sikt. Anonymkode: 79d5f...e9e Ja, husker slike sure naboer. Det endte bare med at vi plaget dem litt ekstra 😂 Anonymkode: d7d10...e91 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 2. september 2020 #77 Del Skrevet 2. september 2020 Null problem. Kjempegøy for ungene, og det forsvinner i regnet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #78 Del Skrevet 2. september 2020 Skulle gjerne hatt adressen, vil sende noen tusjer til å dekorere steiner med til ungene som bor i samme hus som TS... Anonymkode: 58737...9cf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #79 Del Skrevet 2. september 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Nettopp flyttet inn og tar seg virkelig til rette. Sikkert ikke unormalt, men er det gitt at andre synes at dette er ålreit? Fikk med linselus-katten min 😄 Anonymkode: 27132...aff Koselig med både krittegninger og katt. Anonymkode: d8ade...a86 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #80 Del Skrevet 2. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor innbiller du deg at katten er et tema? 🤦♂️ Kattehold er ok og jeg flyttet inn før dem. De har foresten hund og katt selv. Gud bedre så mye dumt man skal lese på KG 😆 Anonymkode: 27132...aff Er det deg med katt som reagerte på at utleier hadde leid ut til noen andre med katt da kanskje? Det er faktisk bedre med kritt tegninger gjort av barn som skylles bort når det regner, enn katter som gjør fra seg akkurat der det måtte passe dem. Anonymkode: 66f1b...e73 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå