powerpuffen Skrevet 2. september 2020 #21 Del Skrevet 2. september 2020 (endret) Det er jo aldeles ikke snodig. Leietakerne i den ene bohenheten har like mye bruksrett på eiendommen som leietakerne i den andre. Synes det til stadigheter skrives om barn som hygger seg ute. Enten bråker de for mye, eller driver med ringestikk. Sistnevnte er jo selvsagt ikke så veldig greit. Men dette er kritt. KRITT!!!! Helt uskyldig. Vær nå glad barna er ute og koser seg. Er de for mye inne blir dette også tydeligvis et problem. Endret 2. september 2020 av Sprinkle 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #22 Del Skrevet 2. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må dere slappe av. Jeg er ikke hissig selv, men tenker at dette er snodig gjort av nye leietakere. Jeg tenkte at dette evt må skrubbes vekk, men tydeligvis ikke. Tegner sikkert mer når dette er borte. Anonymkode: 27132...aff Det forsvinner av seg selv Anonymkode: 6f41b...7b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #23 Del Skrevet 2. september 2020 «Nettopp flytter inn og tar seg virkelig til rette» kan du ikke fortelle hvor du bor så bet jeg hvor jeg ikke skal leie når de blir leie av å bli overvåket og dømt av deg som huseier... Fy søren, å irritere seg over noe sånt. Syns synd på de som må leie hos deg. Anonymkode: 94553...2ef 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #24 Del Skrevet 2. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette regner snart bort. Til og med de gamle damene jeg delte blokk med syntes det var hyggelig med krittegninger på asfalten utenfor. Anonymkode: 9e871...50a Vi gamle damene gjorde det selv da vi var barn. Våre barn også. Selvfølgelig synes vi det er bare hyggelig. Anonymkode: 3cada...34e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 2. september 2020 #25 Del Skrevet 2. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo egentlig opp til utleier og andre som leier på eiendommen. Anonymkode: 27132...aff Om en utleier blir sur for dette så bør vedkommendes gå i seg selv litt 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #26 Del Skrevet 2. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo egentlig opp til utleier og andre som leier på eiendommen. Anonymkode: 27132...aff Nei, dette er så uskyldig og midlertidig at det ikke er andre som bestemmer. Anonymkode: 13a0c...671 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #27 Del Skrevet 2. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: «Nettopp flytter inn og tar seg virkelig til rette» kan du ikke fortelle hvor du bor så bet jeg hvor jeg ikke skal leie når de blir leie av å bli overvåket og dømt av deg som huseier... Fy søren, å irritere seg over noe sånt. Syns synd på de som må leie hos deg. Anonymkode: 94553...2ef Ts leier selv. Anonymkode: 3cada...34e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #28 Del Skrevet 2. september 2020 4 minutter siden, Sprinkle skrev: Det er jo aldeles ikke snodig. Leietakerne i den ene bohenheten har like mye bruksrett på eiendommen som leietakerne i den andre. Synes det til stadigheter skrives om barn som hygger seg ute. Enten bråker de for mye, eller driver med ringestikk. Sistnevnte er jo selvsagt ikke så veldig greit. Men dette er kritt. KRITT!!!! Helt uskyldig. Vær nå glad barna er ute og koser seg. Er de for mye inne blir dette også tydeligvis et problem. Vi bor her alle sammen og bør ta hensyn til hverandre. Normal folkeskikk er et stikkord. Anonymkode: 27132...aff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #29 Del Skrevet 2. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: «Nettopp flytter inn og tar seg virkelig til rette» kan du ikke fortelle hvor du bor så bet jeg hvor jeg ikke skal leie når de blir leie av å bli overvåket og dømt av deg som huseier... Fy søren, å irritere seg over noe sånt. Syns synd på de som må leie hos deg. Anonymkode: 94553...2ef Hvorfor dikter du opp ting som det ikke står noe om? 🤦♂️ Anonymkode: 27132...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chunkylover53 Skrevet 2. september 2020 #30 Del Skrevet 2. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må dere slappe av. Jeg er ikke hissig selv, men tenker at dette er snodig gjort av nye leietakere. Jeg tenkte at dette evt må skrubbes vekk, men tydeligvis ikke. Tegner sikkert mer når dette er borte. Anonymkode: 27132...aff Snodig gjort av nye leietakere? Det er BARN! Skrubbes bort? Har du aldri sett kritt før...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chunkylover53 Skrevet 2. september 2020 #31 Del Skrevet 2. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi bor her alle sammen og bør ta hensyn til hverandre. Normal folkeskikk er et stikkord. Anonymkode: 27132...aff Krittegninger av barn på eiendom man selv disponerer har da ingenting med folkeskikk å gjøre. Du lar katten din gå ute, skal de ta livet av den kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #32 Del Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, chunkylover53 skrev: Snodig gjort av nye leietakere? Det er BARN! Skrubbes bort? Har du aldri sett kritt før...? Jeg har ikke opplevd dette der jeg har bodd, nei. Jeg har bodd med mer oppegående mennesker rundt meg. Anonymkode: 27132...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #33 Del Skrevet 2. september 2020 Ja, jeg hater åså barn 🙄 (fleip) Anonymkode: b1174...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chunkylover53 Skrevet 2. september 2020 #34 Del Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke opplevd dette der jeg har bodd, nei. Jeg har bodd med mer oppegående mennesker rundt meg. Anonymkode: 27132...aff Da kan du jo flytte tilbake til de oppegående menneskene da? Eller var ikke du oppegående nok til å heve god nok lønn til å bo sammen de oppegående menneskene da du måtte flytte ut hjemmefra For en retorikk. Dette er barnelek. Det har ingenting med å være oppegående å gjøre. Kjøp deg et hus langt til skogs, så slipper du naboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #35 Del Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, chunkylover53 skrev: Krittegninger av barn på eiendom man selv disponerer har da ingenting med folkeskikk å gjøre. Du lar katten din gå ute, skal de ta livet av den kanskje? Hvorfor innbiller du deg at katten er et tema? 🤦♂️ Kattehold er ok og jeg flyttet inn før dem. De har foresten hund og katt selv. Gud bedre så mye dumt man skal lese på KG 😆 Anonymkode: 27132...aff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #36 Del Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, chunkylover53 skrev: Da kan du jo flytte tilbake til de oppegående menneskene da? Eller var ikke du oppegående nok til å heve god nok lønn til å bo sammen de oppegående menneskene da du måtte flytte ut hjemmefra For en retorikk. Dette er barnelek. Det har ingenting med å være oppegående å gjøre. Kjøp deg et hus langt til skogs, så slipper du naboer. Jeg har ingen flytteplaner for nærmeste fremtid 🤦♂️ forventer bare at voksne mennesker (foreldrene) tenker seg om. Anonymkode: 27132...aff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #37 Del Skrevet 2. september 2020 Det ville jeg synes bare var hyggelig. Antageligvis er det nyhetens interesse, og ikke noe de kommer til å gjøre hver gang det har regnet bort heller. Og selv om jeg ikke skulle syntes det var hyggelig, så ville jeg ikke sagt noe. For da ville terskelen vært veldig lav for hva jeg som nabo måtte passe meg for å ha gjort. Det er ikke mange "feiltrinn" som er mindre alvorlig enn en krittegning. Ting som kan skje i løpet av noen år er feks en gjest som kaster en sneip, en katt som bæsjer der de tikke er hyggelig å ha kattebæsj, en katt som tiltrekker seg andre katter som skriker om natten, en gjest som parkerer feil.. alt dette ville jo være store overtramp i forhold til krittegning av barn. Anonymkode: 589a4...abe 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chunkylover53 Skrevet 2. september 2020 #38 Del Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor innbiller du deg at katten er et tema? 🤦♂️ Kattehold er ok og jeg flyttet inn før dem. De har foresten hund og katt selv. Gud bedre så mye dumt man skal lese på KG 😆 Anonymkode: 27132...aff Hvorfor innbiller du deg at krittegning av barn på en oppkjørsel de disponerer er et tema? Oi oi oi, du flyttet inn først. Hu-ti-tu. Skal du ha en premie også? De leier på lik linje med deg. Ferdig snakka. Kjøp deg hus uti skauen om naboer er til bry for deg. Ja, gud bedre så mye dumt man skal lese på KG; tenke seg at folk virkelig klager på at barn tegner med kritt på belegningsstein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #39 Del Skrevet 2. september 2020 Pent er det ikke, men tror jeg ville latt det ligge siden dere deler oppkjørsel. Det er vanskelig å klage på ting som barn gjør, da får man den: bare fint at barna koser seg ute og ikke sitter inne! Anonymkode: 2162f...563 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chunkylover53 Skrevet 2. september 2020 #40 Del Skrevet 2. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen flytteplaner for nærmeste fremtid 🤦♂️ forventer bare at voksne mennesker (foreldrene) tenker seg om. Anonymkode: 27132...aff Tror du det er voksne mennesker som har tegnet? Lykke til med å få barn sier jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå