AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Del Skrevet 2. september 2020 Nettopp flyttet inn og tar seg virkelig til rette. Sikkert ikke unormalt, men er det gitt at andre synes at dette er ålreit? Fikk med linselus-katten min 😄 Anonymkode: 27132...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chunkylover53 Skrevet 2. september 2020 #2 Del Skrevet 2. september 2020 Er det din private oppkjørsel, eller er den felles? Kritt vaskes uansett bort ved neste regnskur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Del Skrevet 2. september 2020 Så lenge de ikke tegner kjønnsorganer og skriver banneord er det vel ikke noe problem? Anonymkode: 104a2...c35 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Del Skrevet 2. september 2020 Søt katt! 😄 Ja ett regnskyll og dette er borte, jeg synes ikke det er noe problem Anonymkode: b1174...6b4 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillarguri Skrevet 2. september 2020 #5 Del Skrevet 2. september 2020 Katten er nok et større problem enn krittet. Kritt vaskes vekk neste gang det regner, mens katteskit blir liggende lenge. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Del Skrevet 2. september 2020 Er jo vesentlig hvor dette er ? Privat innkjørsel til enebolig eller fellesinngang til en blokk ? Man kan også velge litt hva man skal la seg irritere over. Her hadde jeg nok valgt å tenke at det er fint at barna er ute å koser seg med kritt, en harmløs og kreativ aktivitet Anonymkode: 4eec9...565 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Del Skrevet 2. september 2020 1 minutt siden, chunkylover53 skrev: Er det din private oppkjørsel, eller er den felles? Kritt vaskes uansett bort ved neste regnskur. Dette er en enebolig som leies ut som to boenheter. Dette er eneste oppkjørselen. Anonymkode: 27132...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 Populært innlegg #8 Del Skrevet 2. september 2020 virkelig ikke noe å hisse seg opp over. Første regnskur så er det vekk. I mitt nabolag kommer jeg ofte hjem til kunst både på min asfalt i oppkjøringen og i gata rettutenfor. Bare koselig det, de kunne drevet med verre ting. vil jeg ha det vekk, har jeg hageslange. Anonymkode: d9b87...c56 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #9 Del Skrevet 2. september 2020 La ungene holde på. Som det sies her så forsvinner dette ved neste regnskyll. Om oppkjørselen din krittes helt ned hele tiden så er det noe annet, men det skjer sikkert ikke. Jeg ville latt dette gå greit. Anonymkode: b2dc2...e33 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 2. september 2020 #10 Del Skrevet 2. september 2020 Hadde jeg ikke reagert på i det heletatt.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #11 Del Skrevet 2. september 2020 Det forsvinner ved neste regnskyll. Husker hvor morsomt jeg syns det var å tegne med kritt ute, det er virkelig ikke et problem. La barna ha det gøy, så lenge de ikke skriver skjellsord, tenker kjønnsorganer etc. Anonymkode: 6f41b...7b4 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #12 Del Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det forsvinner ved neste regnskyll. Husker hvor morsomt jeg syns det var å tegne med kritt ute, det er virkelig ikke et problem. La barna ha det gøy, så lenge de ikke skriver skjellsord, tenker kjønnsorganer etc. Anonymkode: 6f41b...7b4 *tegner Anonymkode: 6f41b...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #13 Del Skrevet 2. september 2020 Hadde blitt glad for slik kunst jeg! Hilsen mann 32 Anonymkode: e50b2...9cc 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #14 Del Skrevet 2. september 2020 Enig med alle som synes det er helt greit. Hva mener du egentlig med overskriften? Anonymkode: 3cada...34e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chunkylover53 Skrevet 2. september 2020 #15 Del Skrevet 2. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en enebolig som leies ut som to boenheter. Dette er eneste oppkjørselen. Anonymkode: 27132...aff Det er litt av pakka når man velger å bo i bolig med andre og må dele oppkjørsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #16 Del Skrevet 2. september 2020 Nå må dere slappe av. Jeg er ikke hissig selv, men tenker at dette er snodig gjort av nye leietakere. Jeg tenkte at dette evt må skrubbes vekk, men tydeligvis ikke. Tegner sikkert mer når dette er borte. Anonymkode: 27132...aff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #17 Del Skrevet 2. september 2020 Dette regner snart bort. Til og med de gamle damene jeg delte blokk med syntes det var hyggelig med krittegninger på asfalten utenfor. Anonymkode: 9e871...50a 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tangent Skrevet 2. september 2020 #18 Del Skrevet 2. september 2020 Helt uskyldig og i orden! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #19 Del Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, tangent skrev: Helt uskyldig og i orden! Det er jo egentlig opp til utleier og andre som leier på eiendommen. Anonymkode: 27132...aff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 2. september 2020 #20 Del Skrevet 2. september 2020 La barn få være barn, la de kritte i sin egen oppkjørsel 😅 det regner jo bort. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå