Gjest The-boy Skrevet 20. juli 2005 #1 Skrevet 20. juli 2005 Har dere noen gode forslag? Hva kan vi finne på for noe romantisk og spennende? Har bare truffet hverandre noen ganger, men trives godt i hverandres selskap... Vært og spist litt har vi... kan jo gå på en kino eller noe...
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2005 #3 Skrevet 20. juli 2005 Picnic? Man kan jo kle på seg hvis været ikke er optimalt. Kino blir litt kjedelig, man kan jo ikke prate sammen.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2005 #4 Skrevet 22. juli 2005 Jeg ville blitt tatt med ut i det fri... en tur i skogen (picnic var en god ide), en seiltur, utendørs teater, fisketur, eller rett og slett et leirbål og ei god flaske vin ved en strandkant... (nå vet jeg jo ikke hvor du bor da og hvilke muligheter dere har rundt dere).
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2005 #5 Skrevet 22. juli 2005 Jeg ville blitt tatt med ut i det fri... en tur i skogen (picnic var en god ide), en seiltur, utendørs teater, fisketur, eller rett og slett et leirbål og ei god flaske vin ved en strandkant... (nå vet jeg jo ikke hvor du bor da og hvilke muligheter dere har rundt dere). ← Sukk. Du er jente ihvertfall ja Lurer på om det fins gutter som tenker sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå