Gå til innhold

Er det andre her som hater mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater mennesker. Alle unntatt no en få som jeg har kontakt med. For bare lyst til å ta en hammer å banke den inn j huet på folk. Alle er frekke mot meg hele tiden og jeg alltid. Jeg er en sånn person som alle vet hvem er og jeg er de ut lei det. Enten føler jeg for å ta noen andre eller meg selv fir er jævlig forbanne. 

Jeg fikk på en kortison kyr som gjorde at ansiktet mitt ser feit ut. Jeg er normal i kroppen men folk ler og sier ×   nå harra blitt feit osv. Egentlig sårende da jeg egentlig er blitt tynnere i kroppen. Derfor må jeg igjennom ekstremt mange mennesker som jeg og har det gøy av at jeg har blitt feit og alt er helt reelt.  Lever i en drutt. Er piss forbanna på ekle og stygge mennesker.

Anonymkode: 49a31...b55

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et usammenhengende innlegg. 

Hvordan oppfører du deg da?

men ja jeg kan være enig, jeg skulle ønske jeg likte mennesker bedre. Men jeg føler alle, nesten alle er sauer. Men det har nok å gjøre med at jeg ikke er innafor a4 normalen..

Anonymkode: bff00...8d2

• Liker 3
Skrevet

Likt tiltrekker likt... 

får du mye dritt er det nok fordi du også tenker mye dritt om både deg selv og andre... 

ønsker du endring må du starte med deg selv! 

Anonymkode: c11ad...865

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For et usammenhengende innlegg. 

Hvordan oppfører du deg da?

men ja jeg kan være enig, jeg skulle ønske jeg likte mennesker bedre. Men jeg føler alle, nesten alle er sauer. Men det har nok å gjøre med at jeg ikke er innafor a4 normalen..

Anonymkode: bff00...8d2

Jeg er et helt normalt oppegående menneske. Jeg brukte å gå til jobb hver dag og derfor ble jeg supeekjent og alle synes jeg er rar. Fordi jeg bare er overalt og går overalt.. Så hvis jeg møter noen hører jeg alltid det samme. Og nå hører jeg at vi har blir feur hele tia. Har være isolert meg så lenge fordi jeg ikke orker mennesker. Men har gått ned ikke opp. Men har blitt tykk i ansiktet. Så når folk ser jeg nå så jeg alle hele tiden og det er jævlig slitsomt.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke normalt å ønske å banke noenhver i hodet med en hammer. Man kan være misantrop, men dette var i overkant. Jeg tror du trenger hjelp. 

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Likt tiltrekker likt... 

får du mye dritt er det nok fordi du også tenker mye dritt om både deg selv og andre... 

ønsker du endring må du starte med deg selv! 

Anonymkode: c11ad...865

Nei har aldri vist meg fra en frekk side. Så de vet ikke at jeg egentlig tenker stygge tanker om dem..

• Nyttig 1
Skrevet

Du høres aggressiv ut. Jeg hadde sannsynligvis unngått deg fordi jeg var redd deg, og ikke pga utseendet ditt. 

Anonymkode: 92754...484

• Liker 2
Skrevet

Jeg hater ikke mennesker. Ingen er verdt å bruke energi og tid på. Jeg bryr meg ikke om mennesker generelt. 

Anonymkode: e5210...5fa

• Liker 1
Skrevet

Vel, folk ler bare de ser noen som er mer annerledes og skiller seg ut. Bare hev deg over det og Ts igjen med samme mynt. Le av dem tilbake. Si at det er stygt og le av andre . Kall de en saueflokk.

• Nyttig 1
Skrevet

Tenk å vite nøyakitig hvor ille "forbruks"dyr har det i Norge og så må du omgås folk som betaler for at de skal misbrukes dag inn og dag ut. Samtidig som du ikke kan være en "stereotype" og bare må smile og være blid hele jævla tiden og late som ingenting. Kan love deg at du blir ganske lei av mennesker da ja..

Anonymkode: 54bc5...8c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...