AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Jeg har bestilt UL til den dagen jeg er 12+4. Bestilte mest for at mannen min og jeg kan gå sammen dit, men ikke på sykehuset. Tror dere vi får vite kjønn? Anonymkode: 896cc...11e
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Jeg hadde også ultralyd 12+4, var for tidlig å se kjønn i mitt tilfelle, men kan jo hende dere er heldige. Anonymkode: cdc5c...c8f
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 Vi fikk vite kjønn 12+0 og var igjen på ultralyd 13+3. Da fikk vi vite samme kjønn. Men om det stemmer er jo ikke garantert 😄 men mange klarer å se korrekt nå 👍🏻 Anonymkode: 27fd4...e56
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi fikk vite kjønn 12+0 og var igjen på ultralyd 13+3. Da fikk vi vite samme kjønn. Men om det stemmer er jo ikke garantert 😄 men mange klarer å se korrekt nå 👍🏻 Anonymkode: 27fd4...e56 Tror det kommer mest an på hvem du går til mange er dyktige på å se kjønn. Anonymkode: 27fd4...e56
Gjest Iea Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 Noen kan man se kjønn på fra uke 12, men det er ofte usikkert så tidlig. Vanskelig å se
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 Vi har ikke fått vite det med våre to. En gang gjettet han som utførte ultralyden gutt, men han sa at det var gjetning og bare en liten økt sannsynlighet for gutt ut i fra det han klarte å få sett. Det var jente. Men det er noen som er veldig gode på å se det så tidlig, og noen fostre som ligger slik til at det er lettere å få sett. Det er ofte mulig å se for de som er godt trent i det fra uke 12, ut i fra vinkelen på det som skal bli kjønnsorganet. Anonymkode: 676d7...e83
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #8 Skrevet 2. september 2020 Fikk beskjed om at hun var 99% sikker på at det var jente da jeg var på ultralyd uke 12+3. Det var gutt på ordinær ultralyd gitt 😄 Så ta det med en klype salt om dere skulle få beskjed om kjønn, de er fortsatt ganske like på det tidspunktet 😊 Anonymkode: 130af...662
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #9 Skrevet 2. september 2020 Man kan se kjønn hvis man har bra nok utstyr OG er heldig med fosterets plassering/stilling i livmoren. Men mange leger sier ikke kjønn så tidlig, enkelt nok fordi det er store sjans for å se feil så tidlig. Anonymkode: 923bb...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå