Gjest metseeri Skrevet 20. juli 2005 #1 Skrevet 20. juli 2005 kan dere anbefale noen bra dekkstifter? en som er bra til å skjule knallrøde hissige kviser?
Lilol Skrevet 20. juli 2005 #2 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Helena Rubensteins Magic Concealer er kjempe bra Den dekker veldig bra, både kviser og mørke ringer. Tuben er på 15ml og koster ca215 kr! Godt kjøp!!! Endret 20. juli 2005 av Lilol
blomst<3 Skrevet 20. juli 2005 #3 Skrevet 20. juli 2005 Mange såkalte "tryllepenner" dekker ikke kviser så godt. Har hørt at Clearasil har en bra (har aldri prøvd den selv...) Den skal visstnok dekke, og forhindre at kvisen blir værre. Et billig alternativ som du kanskje burde prøve. Fåes i de fleste matbutikker tror jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2005 #4 Skrevet 20. juli 2005 Magic Concealer er ikke en såkalt tryllepenn, og jeg er enig med Lilol at den dekker kviser og andre ujevne områder godt. Og ikke minst at det er et godt kjøp med tanke på pris.
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2005 #5 Skrevet 20. juli 2005 Forget It concealer fra Biotherm skal også være bra. Den er også i tube. Jeg har prøvd den på hånden, og den ser veldig naturlig ut, samtidig som den dekker godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå