AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Han var min fastlege i 2år. Kjenner litt til han og søsteren litt fra før. Har ikke gått til behandling hos han på 3år og jeg byttet lege da. (I 2017). Anonymkode: f71c4...e99
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 ja....om han ikke vil så godkjenner han ikke. Ikke noe problem synes jeg Anonymkode: 129b8...d4a 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Det er vel ingen som kan nekte deg å sende en venneforespørsel, men det er vel spørs om han vil godta den når du bare «kjenner litt til han», og i tillegg er en tidligere pasient. Anonymkode: 5bbf2...15e 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ingen som kan nekte deg å sende en venneforespørsel, men det er vel spørs om han vil godta den når du bare «kjenner litt til han», og i tillegg er en tidligere pasient. Anonymkode: 5bbf2...15e Tenker litt på ditt sistnevnte. Det er nok mer min søster sin samboer som kjenner han godt. Men jeg visste ikke dette før litt ut i legeoppholdet. Jeg vet han er singel, er det da lov å date for eks??🙈 Litt spesiellt, men. Lover og regler rundt? Jeg var kun inne hos han med urinprøver, med min datter og sønn, urinprøver og enkle undersøkelser. Anonymkode: f71c4...e99
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Har ikke du laget utallige tråder om dette her? Du som er helt opphengt i denne tidligere fastlegen? Anonymkode: f2003...f9c 12
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 Hvis dere ikke henger på fritiden eller han noe med hverandre å gjøre så et det bare sært å legge til. Anonymkode: dd1a4...b6b 11
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke du laget utallige tråder om dette her? Du som er helt opphengt i denne tidligere fastlegen? Anonymkode: f2003...f9c ?? Leser legetråder ovealt jeg også, det er vel noen stykk av dem? Litt opphengt i leger selv du da, siden legger merke til slikt? Anonymkode: f71c4...e99 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #8 Skrevet 2. september 2020 Hvis han prøver seg på deg må du anmelde han. Det er overhodet ikke greit av en lege å drive på sånn. Anonymkode: 5296e...5f6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #9 Skrevet 2. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: ?? Leser legetråder ovealt jeg også, det er vel noen stykk av dem? Litt opphengt i leger selv du da, siden legger merke til slikt? Anonymkode: f71c4...e99 Det er mange som har lagt merke til alle disse trådene uten å selv være opphengt i fastlegen sin. Anonymkode: c873f...0fb 16
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #10 Skrevet 2. september 2020 Ja, det er lov. Vet om mange som er venn med tidligere eller nåværende fastlege. Hvordan tror du det fungerer på små steder? Har ikke fastleger der lov til å ha venner? Anonymkode: b2ba2...96d 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #11 Skrevet 2. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er lov. Vet om mange som er venn med tidligere eller nåværende fastlege. Hvordan tror du det fungerer på små steder? Har ikke fastleger der lov til å ha venner? Anonymkode: b2ba2...96d Jo, men litt suspekt når alle "vennene" alltid er unge deilige damer. Det er aldri Johnny på 52 år liksom. Anonymkode: 480f6...76f 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #13 Skrevet 2. september 2020 Selvfølgelig er det lov, men ganske pinlig oppførsel å legge til noen man knapt kjenner. Som lege ville jeg ikke hatt bekjente på min venneliste, særlig når det er tidligere pasienter. Anonymkode: 43b90...6d2 9
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #14 Skrevet 2. september 2020 Veldig sært av deg, høres meget flaut ut. Det hadde vært anderledes dersom han var kommer inn i gjengen din og dere hadde fått et vennskapelig forhold. Du har absolutt LOV å sende venneforespørsel. Det er han som er pålagt å sette grenser. For å være ærlig, det er ikke sikkert han husker deg heller. Anonymkode: d0edb...eda 11
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #15 Skrevet 2. september 2020 flaut og kleint jeg hadde ignorert Anonymkode: 7628f...62c 7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #16 Skrevet 2. september 2020 Legge til noen du "kjenner litt til" når dere ikke lenger har en relasjon er bare unødvendig og kleint uansett. At han har vært fastlegen din gjør det bare mer kleint. De fleste fastleger jeg kjenner har på at de ikke kan legges til av folk de ikke har felles venner med. Det er det en grunn til. Anonymkode: 51f86...503 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #17 Skrevet 2. september 2020 Om relasjonen bare var lege og pasient så synes jeg der litt kleint, og tviler på han godtar. Om du med "kjenner til" mener at dere kjenner hverandre noe på fritiden så er det mer legitimt. Men altså.. har du lyst, har du lov. Lite å tape, annet enn at du ikke må ta det for tungt om han ignorerer forespørselen. Anonymkode: f7208...094 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #18 Skrevet 2. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, men litt suspekt når alle "vennene" alltid er unge deilige damer. Det er aldri Johnny på 52 år liksom. Anonymkode: 480f6...76f Det kunne det jo vært iom at det er veldig mange kvinnelige leger. Hvorfor gikk du forresten utifra at alle vennene er unge damer i det innlegget du svarte på? Anonymkode: c873f...0fb
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #19 Skrevet 2. september 2020 1 time siden, Gran00 skrev: Veldig sært å legge ham til. Bedre å skrive ei mld ei gang i en senere anledning kanskje? Jeg får mld av noen jeg knapt kjenner av og til, spør hvordan det går med meg osv. Leger er jo ikke annerledes enn oss, annet enn at de må holde seg strengt rundt nåværende pasienter. Enig at en venneforespørsel blir litt pinlig. Kjipt om han ikke godtar, det var det liksom. Anonymkode: f71c4...e99
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #20 Skrevet 2. september 2020 Men... hvorfor? Hva er poenget? Anonymkode: 6bbd1...8b0 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå