AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Når det er lov med separate innganger for kvinner og menn? Hvorfor er innovertiss/utovertiss et legitimt skille, mens melatonin-nivå i huden ikke er et legitimt skille? Anonymkode: e081b...557
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Hehe.....ja skjønner du ikke det vil det ikke hjelpe å diskutere eller forklare deg det. Anonymkode: 355cb...5a9 10
Maleficenta Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det er lov med separate innganger for kvinner og menn? Hvorfor er innovertiss/utovertiss et legitimt skille, mens melatonin-nivå i huden ikke er et legitimt skille? Anonymkode: e081b...557 Hvor er det separate innganger for kvinner og menn? Separate garderober og toaletter er det jo men ikke separate innganger.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Hvor er det separate innganger for kjønn, utenom toaletter og garderobe? Anonymkode: 76d70...1d8 1
Repus Asserts Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 Altså,hallo! Ikke engasjer dere i denne. Dette er et troll! 3
Cuntzilla Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 La meg snu på det - hvorfor skulle man skille på melatonin-nivå? 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #8 Skrevet 2. september 2020 https://www.aftenposten.no/norge/i/jd6GLo/kvinneopproer-i-den-somaliske-moskeen-vi-er-lei-av-aa-vaske-og-lage-m Anonymkode: e081b...557
Maleficenta Skrevet 2. september 2020 #9 Skrevet 2. september 2020 Jamen altså seriøst. Den artikkelen handler om kvinner fra en kultur H or kvinner blir diskriminert. Er ikke noe som blir ansett som greit 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #10 Skrevet 2. september 2020 4 minutter siden, Maleficenta skrev: Jamen altså seriøst. Den artikkelen handler om kvinner fra en kultur H or kvinner blir diskriminert. Er ikke noe som blir ansett som greit 🤷🏼♀️ det får heller ikke noen konsekvenser, gjør det vel? Den som tier samtykker? Er ikke ille nok kanskje, for feminister å engasjere seg i, selv om det skjer i Norge? Anonymkode: 5527f...48d
Maleficenta Skrevet 2. september 2020 #11 Skrevet 2. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🤷🏼♀️ det får heller ikke noen konsekvenser, gjør det vel? Den som tier samtykker? Er ikke ille nok kanskje, for feminister å engasjere seg i, selv om det skjer i Norge? Anonymkode: 5527f...48d Ja er jo veldig synd at ekstreme religiøse grupper får holde på som de vil uten inngripen. Det er jeg enig i. Men de får jo støtte fra staten og man skal ikke diskriminere de osv, osv....
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #12 Skrevet 2. september 2020 23 minutter siden, Repus Asserts skrev: Altså,hallo! Ikke engasjer dere i denne. Dette er et troll! Ja 😄 huff legg tråden død. Anonymkode: 355cb...5a9
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #13 Skrevet 2. september 2020 23 minutter siden, Cuntzilla skrev: La meg snu på det - hvorfor skulle man skille på melatonin-nivå? Sovehormonet? Fordi noen sover bedre og det er urettferdig! Anonymkode: bf459...9e0
Cuntzilla Skrevet 2. september 2020 #14 Skrevet 2. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sovehormonet? Fordi noen sover bedre og det er urettferdig! Anonymkode: bf459...9e0 Ja, det er sant 😂 Noen sovner jo på do, så da kan vi med lavt melatonin-nivå få våre egne innganger så vi slipper dem
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #15 Skrevet 2. september 2020 9 minutter siden, Maleficenta skrev: Ja er jo veldig synd at ekstreme religiøse grupper får holde på som de vil uten inngripen. Det er jeg enig i. Men de får jo støtte fra staten og man skal ikke diskriminere de osv, osv.... Så staten kan ikke diskriminere religiøse grupper, men de må støtte grupper som selv diskriminerer? Jeg syns ikke det er riktig! Anonymkode: 5527f...48d
Maleficenta Skrevet 2. september 2020 #16 Skrevet 2. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så staten kan ikke diskriminere religiøse grupper, men de må støtte grupper som selv diskriminerer? Jeg syns ikke det er riktig! Anonymkode: 5527f...48d Der er jeg enig
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #17 Skrevet 2. september 2020 20 minutter siden, AnonymBruker said: 🤷🏼♀️ det får heller ikke noen konsekvenser, gjør det vel? Den som tier samtykker? Er ikke ille nok kanskje, for feminister å engasjere seg i, selv om det skjer i Norge? Anonymkode: 5527f...48d Respekten for kvinner er så liten at det hadde de nok ikke brydd seg om. Det hadde (kanskje) hjulpet litt hvis andre menn hadde engasjert seg en smule. Anonymkode: 1f3df...aa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå