Gå til innhold

Mulig å leve én dag i Norge uten å få islam i fleisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei.

Anonymkode: da1a6...e4e

Videoannonse
Annonse
Gjest chunkylover53
Skrevet

Jeg kan ikke huske sist jeg fikk islam i fleisen. Det jeg derimot får i fleisen nærmest daglig er rasismen, ironisk nok.

Skrevet

Jøss, har ikke følt at jeg fått islam i fleisen en eneste gang jeg, hva slags miljø er det du tilhører?

• Liker 3
Gjest chunkylover53
Skrevet

Man får forøvrig kristendommen i fleisen hver gang man går ut av døren i Norge, da vår kultur og våre lover og regler er bygget på kristne verdier og prinsipper, dog heldigvis utviklet endel fra disse.

Skrevet

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/kJ4rbQ/smitteutbrudd-i-sarpsborg-og-fredrikstad-knyttes-til-religioest-arrangement

Anonymkode: 635d7...e25

Skrevet

Kristendom påvirker hverdagen min mye mer enn Islam. 🙄

Anonymkode: 30266...abc

Skrevet

Mulig å leve en dag i Norge uten å få noen som klager på Islam i fleisen?

• Liker 2
Skrevet
45 minutter siden, chunkylover53 skrev:

Man får forøvrig kristendommen i fleisen hver gang man går ut av døren i Norge, da vår kultur og våre lover og regler er bygget på kristne verdier og prinsipper, dog heldigvis utviklet endel fra disse.

Heldigvis, glad ikke vår kultur, lover og regler er bygget på islamske verdier og prinsipper for å si det sånn. 

Anonymkode: bf82e...005

• Liker 3
Skrevet

Mulig å leve en dag i Norge uten å få ignorante, undermåls mennesker midt i fleisen? Er så lei.

Anonymkode: edf25...534

• Liker 1
Gjest chunkylover53
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis, glad ikke vår kultur, lover og regler er bygget på islamske verdier og prinsipper for å si det sånn. 

Anonymkode: bf82e...005

Om du hadde strippet ned islam like mye som vi har strippet ned kristendommen hadde du ikke merket forskjell.

Skrevet

Jeg er enig. Åså enig når det kommer til kristendom. 

Anonymkode: ee746...3f6

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så lei.

Anonymkode: da1a6...e4e

Jeg tror ikke det. Og "verre" skal det bli😍 Glad jeg kan bidra til opplevelsen din.

Anonymkode: 4b388...fc1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...