AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Er førstegangs fødende i uke 38+3 har de siste dagene kjent veldig lite liv og er bekymret. Prøvd å ringe til føden 3 ganger men ingen svarer på tlf. Kl er 11:40 har de lunsj pause? Dette er jo ikke greit 🙈 hvem skal man ringe til? når barnet melder sin ankomst tenker jeg skal man bare reise på sykhuset? Anonymkode: cbf72...8ca
Maleficenta Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er førstegangs fødende i uke 38+3 har de siste dagene kjent veldig lite liv og er bekymret. Prøvd å ringe til føden 3 ganger men ingen svarer på tlf. Kl er 11:40 har de lunsj pause? Dette er jo ikke greit 🙈 hvem skal man ringe til? når barnet melder sin ankomst tenker jeg skal man bare reise på sykhuset? Anonymkode: cbf72...8ca Oj hvilket sykehus er dette? De tok alltid tlf når jeg ringte 3
Palma Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Kan jo hende de har mange fødsler på gang og har mye og gjøre, bare og fortsette med og ringe. De vil nok svar til slutt
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 8 minutter siden, Maleficenta skrev: Oj hvilket sykehus er dette? De tok alltid tlf når jeg ringte Det er på Gjøvik Sykhuset. Brukte Lillehammer tidligere for kontroll osv. fordi jeg fikk høre at Gjøvik ikke så flinke. Lillehammer svarte meg alltid på tlf med engang, jeg bor i Gjøvik og synes det blir litt langt å kjøre så gir Gjøvik en sjanse 😅 men vet ikke om det er så lurt.. Anonymkode: cbf72...8ca
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er på Gjøvik Sykhuset. Brukte Lillehammer tidligere for kontroll osv. fordi jeg fikk høre at Gjøvik ikke så flinke. Lillehammer svarte meg alltid på tlf med engang, jeg bor i Gjøvik og synes det blir litt langt å kjøre så gir Gjøvik en sjanse 😅 men vet ikke om det er så lurt.. Anonymkode: cbf72...8ca Fikk ringt ditt nå 😂👍 lunsj 🥪 pasuen er vel ferdig tenker jeg. Ufff Anonymkode: cbf72...8ca
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 Det er fordi det ofte sitter én og svarer på telefon, og det er veldig mange som ringer for ting som ikke har noe med føden å gjøre. Slik skaper dessverre kø for de som virkelig må komme igjennom på den telefonen. Ja, til mer ressurser og for å bli flinkere å opplyse om at man IKKE skal ringe til føden for enkle spørsmål. Anonymkode: 5fc28...d40 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi det ofte sitter én og svarer på telefon, og det er veldig mange som ringer for ting som ikke har noe med føden å gjøre. Slik skaper dessverre kø for de som virkelig må komme igjennom på den telefonen. Ja, til mer ressurser og for å bli flinkere å opplyse om at man IKKE skal ringe til føden for enkle spørsmål. Anonymkode: 5fc28...d40 Og at man ikke skal ringe føden pga magesmerter i uke 16........ Bor selv på et sted med lav bemanning på sykehuset, og der har de ikke kapasitet til å svare på alt. Har selv opplevd å ikke komme gjennom når det var viktig. Anonymkode: c77e4...631 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå