AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Hvor lang tid har det tatt fra visning til overtakelse for dere som har kjøpt leilighet i Bergen? Var det etter deres eller selgers ønske? Jeg vet det varierer, men greit å høre hva folk har opplevd😊 Anonymkode: 5d6d4...e17
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Jeg regner med det et likt i Bergen som resten av landet. Da jeg kjøpte leilighet tok jeg over leiligheten 3 mnd etter kjøpet, en kompis tok over 1 mnd etter kjøpet. Anonymkode: 9affb...1d6
Gjest chunkylover53 Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid har det tatt fra visning til overtakelse for dere som har kjøpt leilighet i Bergen? Var det etter deres eller selgers ønske? Jeg vet det varierer, men greit å høre hva folk har opplevd😊 Anonymkode: 5d6d4...e17 Bergen er fortsatt en del av Norge, og alt mellom 1 og 6 mnd er helt normalt i Norge.
Gjest Blondie65 Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 1,5 måneder da jeg kjøpte og det samme da jeg solgte mine brukte boliger. Det var selger som bestemte første gang og kjøper som bestemte da jeg solgte.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Har variert mellom 14 dager og 3 måneder. I første tilfellet skjedde salget en god stund etter at forrige eier hadde kjøpt så de ønsket "raskest mulig", men var forberedt på mellomfinansiering om vi ikke ønsket det. I andre tilfellet rett etter etter at de hadde kjøpt nytt, så de ville vært husløse en periode om vi satt en kortere periode, så da satt vi bare perioden til 2 måneder da vi solgte en måned senere. Har inntrykk av at dette alltid løser seg fint, de fleste tar alltid mest hensyn til den som må ut av en bolig, da alle har forståelse for hvor mye styr det er å ikke ha et sted å bo. Anonymkode: b4315...cce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå