Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å jobbe med kontorarbeid, men har ikke relevant erfaring. Har 2 år utdannelse utover videregående som vil være fordel i mange stillinger, men jeg har ikke erfaringen de krever. Noen her som kan hjelpe meg på hvordan jeg burde formulere søknaden for å i det hele tatt komme på intervju? Jeg har lang arbeidserfaring, men fra salg og service og ønsker å jobbe i kontor. 

Anonymkode: 0e799...419

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er vanskelig uten erfaring, uansett jobb. MEN det at du har erfaring innenfor salg og service er fantastisk. Prøv å dra inn egenskaper du har fått fra det inn på kontorjobb. For eksempel hvis du vil jobbe med kundeservice på kontor, så er det bare å kjøre på med erfaring fra dine andre jobber. Hvis du er god på kundekontakt, det å hjelpe og lignende.

Endret av Palmetreet
  • Liker 1
Skrevet

Vil anbefale som det neste stegetog fokusere på noe spesifikt innen kontorarbeid. Kontorarbeid kan være så mangt. Skriv gjerne liste med hva du liker og ikke liker for å få bedre klarhet. Hvilke interesser har du? Det er mye enklere å få kontorarbeid om du vet noe spesifikt innen det.

Anonymkode: b9b0e...9f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...