AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Jeg har lyst å jobbe med kontorarbeid, men har ikke relevant erfaring. Har 2 år utdannelse utover videregående som vil være fordel i mange stillinger, men jeg har ikke erfaringen de krever. Noen her som kan hjelpe meg på hvordan jeg burde formulere søknaden for å i det hele tatt komme på intervju? Jeg har lang arbeidserfaring, men fra salg og service og ønsker å jobbe i kontor. Anonymkode: 0e799...419
Palmetreet Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 (endret) Er vanskelig uten erfaring, uansett jobb. MEN det at du har erfaring innenfor salg og service er fantastisk. Prøv å dra inn egenskaper du har fått fra det inn på kontorjobb. For eksempel hvis du vil jobbe med kundeservice på kontor, så er det bare å kjøre på med erfaring fra dine andre jobber. Hvis du er god på kundekontakt, det å hjelpe og lignende. Endret 2. september 2020 av Palmetreet 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Vil anbefale som det neste stegetog fokusere på noe spesifikt innen kontorarbeid. Kontorarbeid kan være så mangt. Skriv gjerne liste med hva du liker og ikke liker for å få bedre klarhet. Hvilke interesser har du? Det er mye enklere å få kontorarbeid om du vet noe spesifikt innen det. Anonymkode: b9b0e...9f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå