Gjest Tari i.i Skrevet 20. juli 2005 #1 Skrevet 20. juli 2005 Noen andre som har prøvd shampoo og balsam fra color extend? Jeg prøvde det for første gang i dag og er virkelig fornøyd. Perfekte produkter for mitt hår som er langt, tykt, tungt og selvstripet. Håret ble kjempemykt, men fikk likevel volum og fargen ser virkelig frisk ut! Anbefales
Chihiro Skrevet 20. juli 2005 #2 Skrevet 20. juli 2005 Fint for deg da! Jeg prøvde denne for et par år siden, og håret ble tørt og stivt. Så for meg var det ikke helt tingen.
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2005 #3 Skrevet 20. juli 2005 De har jo kommet med en ny Color Extend-serie; jeg antar at det er denne du er så fornøyd med? Den forrige, der shampoen var klar som vann, var helt grusom, syntes jeg.
Gjest SSS Skrevet 20. juli 2005 #4 Skrevet 20. juli 2005 Jeg digger shampoen derfra. Håret mitt er farget mørke brunt m/rødlige striper,noe jeg må gjenta ofte for at frisyrer skal holdes vedlike og shampoen gjør håret glansfult, farget sitter lengre og håret blir mykt og glatt. Har ikke prøvd andre produkter fra serien,så det vet jeg ingenting om,men shampoen skal jeg i hvertfall holde på en stund til.
Gjest Guest Skrevet 21. juli 2005 #5 Skrevet 21. juli 2005 Jeg brukte kuren derfra nå, synes den var grei.. gått over til all soft nåå..og tilber redken for øyeblikket ;P
Gjest Guest Skrevet 21. juli 2005 #6 Skrevet 21. juli 2005 De har jo kommet med en ny Color Extend-serie; jeg antar at det er denne du er så fornøyd med? Den forrige, der shampoen var klar som vann, var helt grusom, syntes jeg. ← Ja, det er den nye. Jeg syns den er helt super. Jeg brukte Redken All Soft før, men i og med at håret mitt er veldig tungt og tykt ble håret altfor tungt med denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå