Løvekvinnen21 Skrevet 2. september 2020 #1 Del Skrevet 2. september 2020 Hei Jeg skal opp i muntlig eksamen som privatist nå i høst og skal ta den i Bergen (Vestland). Jeg lurer på om det er noen som vet når tid man bruker å få vite eksamensdatoen sin? De kommer ikke ut med det før datoene er satt, men jeg aner ikke når dette kan være. Kan det hende de kommer ut med dette i løpet av denne måneden kanskje? Er det noen her som har tatt muntlig eksamen i Bergen tidligere år (høst) og som husker når datoene ble offentliggjort? Med vennlig hilsen Privatist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 2. september 2020 #2 Del Skrevet 2. september 2020 1 time siden, Løvekvinnen21 skrev: Hei Jeg skal opp i muntlig eksamen som privatist nå i høst og skal ta den i Bergen (Vestland). Jeg lurer på om det er noen som vet når tid man bruker å få vite eksamensdatoen sin? De kommer ikke ut med det før datoene er satt, men jeg aner ikke når dette kan være. Kan det hende de kommer ut med dette i løpet av denne måneden kanskje? Er det noen her som har tatt muntlig eksamen i Bergen tidligere år (høst) og som husker når datoene ble offentliggjort? Med vennlig hilsen Privatist Eneste informasjon jeg har funnet er: Informasjon om datoene kommer etter at fristen for oppmelding til eksamen (15.september) er gått ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Del Skrevet 2. september 2020 Muntlige privatisteksamener avlegges av de fleste fylker i november/desember og apri/mai/juni. Dette gjelder også skriftlige. Det er eksamenskontorene på de videregående skolene som legger «kabalen». De må ordne med eksterne sensorer, vakter, lokaler etc. En stor kabal. Når fristen er gått ut ca 15.sept vil de fullføre denne «kabalen» og etterhvert (i god tid) vil kandidatene finne dato for eksamen i privatistweb. Mange skoler sender også ut info om dato på mail/sms. Når datoen er kan variere men fra medio oktober bør du se datoen i privatistweb. Du kan med rimelighet anta at eksamen blir avviklet et sted mellom 1.nov til ca 20.desember/når juleferien starter. Så det kan være lurt å innstille seg på at eksamen blir 1.november, ogat du må være ferdig med pensum og klar for eksamen innen da. Tiden fra 1.nov til faktisk eksamensdato bruker du til repitisjon. Anonymkode: 71655...d52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå