Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2002 #1 Del Skrevet 19. september 2002 i går hadde jeg sex i bilen og jammen meg på et sted hvor hvem som helst kunne komme! men det var jo bare spennende! er det flere som har prøvd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 19. september 2002 #2 Del Skrevet 19. september 2002 Been there, done that.... maaaaaange ganger..... :oops: Det var utrolig spennende de første 10-15 gangene, men for meg begynner dette å bli "oppbrukt". En del av spenningen er borte, liksom. Og siden det da ikke er sååå komfortabelt å ha sex i bilen (kommer vel an på str på bilen, men...), så er ikke dette noe jeg higer etter å gjøre enda en gang. Men så FLOTT at DU hadde det deilig!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 19. september 2002 #3 Del Skrevet 19. september 2002 Nei ikke enda, vi har ikke bil Men verandaen sommerstid er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 19. september 2002 #4 Del Skrevet 19. september 2002 Pitteliten Cabriolet.... og en biltur til sør-vestlandet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 19. september 2002 #5 Del Skrevet 19. september 2002 Aldri prøvd. Tja, kanskje det hadde vært noe :D Alt nytt er godt nytt Men tror nok ikke jeg vile risikere livet ved å gjøre noe under fart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2002 #6 Del Skrevet 19. september 2002 Det går kjempe fint å utføre oral sex i bil under fart , med litt justering av stol og ratt så går det bra. Men det er ikke noe man holder på i rush trafikken :kgblunk: , men på åpne landeveien går det bra. Mvh Car Lover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. september 2002 #7 Del Skrevet 20. september 2002 Sex i bil er veldig oppskrytt i mine øyne! Nei gi meg en seng, et gulv, bord, osv hvor det går ann å bevege seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2002 #8 Del Skrevet 20. september 2002 Hallo da... Skal komme med en morsom historie om et par utlendinger som var her oppe i Nord-Norge(eller hvor det var...) på ferie. I en fart på 130-140 km/t ble de tatt i fartskontroll. Da politiet stoppet dem, fant de herremannen sittende med buksa på knærne, og en liten frøken smattende nede i fanget på han. Da viste det seg at han hadde fått seg en aldri så liten blow-job, og hadde ikke lenger kontroll på farta. Må jo ha vært en aldeles flink kvinne dette her Så bare pass dere!!! Purken ser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 20. september 2002 #9 Del Skrevet 20. september 2002 Bilsex er veldig amerikansk da. liksom Oralsex er en veldig norsk ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 20. september 2002 #10 Del Skrevet 20. september 2002 Har gjort det engang, og det var veldig pirrende. Må bare passe på å ikke gjøre det så altfor ofte, da forsvinner nok litt av spenningen, som med alt annet enn gjør for ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 20. september 2002 #11 Del Skrevet 20. september 2002 Tjaaaaaaaaaaaaaaa, det ble vel ikke store sex`en på meg da men, det kaaaaaan vel hende at sjåføren ble litt distrahert en gang :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 20. september 2002 #12 Del Skrevet 20. september 2002 Ja det er morsomt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 Skrevet 21. september 2002 #13 Del Skrevet 21. september 2002 Vi har hatt noen fine turer hjem fra fester hvor vi har overnatta. Det er jeg som har vært den heldige, har lagt ned setet og han har hatt en hånd på rattet og en hånd i .... mi. Deilig det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå