Gå til innhold

Går typen deres ofte ned på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med en fyr I en lang tid  nå som alltid under sexen kan slikke i flere minutter, dette er hver gang vi har sex, uten å forvente noe selv. 
gjør mannen/typen deres slikt ofte?

Anonymkode: 9657f...574

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dessverre. De to siste jeg har vært sammen med har ikke likt det. De andre har elsket det. Savner det veldig. Da blir det lite oralsex fra meg også.

Anonymkode: 7c80a...523

Skrevet

Hver gang vi har sex, gjerne flere ganger per økt. For å være ærlig tror jeg han får mer nytelse utav det enn meg, jeg foretrekker penetrering selv om jeg bare får orgasme via slikking eller annen klitoris-oppmerksomhet 🤷‍♀️. Men for all del, jeg klager ikke.

Anonymkode: bf456...7b6

• Liker 1
Skrevet

ja hvertfall 80% av gangene vi har sex.

Anonymkode: b6467...f80

Skrevet

Nesten hver gang vi har sex. 

Skrevet

Omtrent hver gang. Han elsker å gjøre det, og han er veldig god på det så jeg elsker det selv. 

Hører om menn som ikke slikker, men de fleste jeg har vært med har gjort det hyppig, kommer bare på en som pleide å droppe det.

Anonymkode: 7f44c...66f

Skrevet

Jeg ville ha gjort det hver gang, men dessverre liker hun ikke oralsex noe særlig. Hverken å få eller å gi. Hun vil helst droppe forspill og kjøre rett på med PIV. Hun lar meg slippe til 1-2 ganger i året, men det er åpenbart at hun ikke liker det og det er ganske avtennende å gjøre noe på noen som ikke liker det. Jeg elsker å gi. Drømmer noen ganger om hvordan jeg slikket eksen til orgasme, hvordan hun klemte ansiktet mitt mot sitt kjønn i det hun kom. Hadde allikevel ikke villet ha henne tilbake...

Mann

Anonymkode: 676fc...de3

• Liker 1
Skrevet
På 2.9.2020 den 8.14, AnonymBruker skrev:

Har vært sammen med en fyr I en lang tid  nå som alltid under sexen kan slikke i flere minutter, dette er hver gang vi har sex, uten å forvente noe selv. 

Jeg gjør det hver gang vi har sex, fordi jeg vet hun digger det.
Og jeg forventer ikke at det skal føre til en sugejobb fra henne vis det er det du tenker på.
Jeg digger å slikke henne å hun elsker at jeg gjør det med henne så enkelt og greit 🙂 

• Liker 1
Skrevet

Ja, alltid. Han elsker det. 

Anonymkode: 88a29...5be

Skrevet

Ja, alltid 😊 flere ganger per akt

Anonymkode: 57273...8bb

Skrevet

1 gang i året kanskje 🙈

Anonymkode: 62ec7...97f

Skrevet

Hver gang vi har sex 👌🖐️

Anonymkode: ae92e...adb

Skrevet

I begynnelsen hver gang. Etter 8 år sammen 1 gang per måned 

Skrevet

Veldig ofte. Jeg elsker det og han elsker å gi meg den nytelsen. Jeg gir langt ifra like ofte bj til han fordi jeg sliter med det pga overgrep. Han bryr seg ikke om dette heldigvis. 

Anonymkode: d51c5...3e3

Skrevet

Ja, fordi begge liker det 

Anonymkode: 13c94...b4b

Skrevet

Jeg er mannen og jeg nyter det, gjør det ofte.

Anonymkode: 7ce9f...4a1

Skrevet

Nei, jeg får ikke så mye ut av det, og han er helt nøytral så vi gidder ikke 🤷🏼‍♀️ hadde vært litt spennende å variere med det en gang i blant 👅 men blir så revet med når vi først begynner så glemmer det bort, det er ikke så viktig for oss 👌🏻

Anonymkode: 2db2a...906

Skrevet

Aldri, heldigvis. Men det er fordi jeg ikke liker det, synes det er kvalmende. 

Anonymkode: 9544c...fc2

Skrevet
På 2.9.2020 den 8.14, AnonymBruker skrev:

Oi, flere minutter! Hva er det vanlige da, 30 sekunder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...