Gå til innhold

Får eller deler sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei😊

Jeg er bare litt nyssgjerrig på hvordan folk ser på dette:

Er sex noe en får , gir eller deler?

Selv mener jeg at sex er noe en deler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex er noe man har med en delaktig partner. 

Anonymkode: 08732...b88

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler nå i alle fall at sex er noe jeg får. 

Anonymkode: ded1b...a8a

Skrevet

Det bør være noe som to parter har lyt til å ha med hverandre og så deler de. Med hverandre. Likt altså. Er det bare den ene parten som vil, så blir det feil. Er det bare den ene parten som forventer sex som en utført handling, en slags handel i forholdet (jeg snekrer det du vil ha fikset og jeg får sex tilbake), da blir det feil og den andre blir veldig lei av sexmaset. Sex som en vare er triste greier og er tett på prostitusjon. Et slikt forhold er helt uaktuelt. 

Anonymkode: 4a2da...887

Skrevet

Kommer an på premisset?

Ved gjensidige følelser deler man. Hvis bare en har følelser tar én. Hvis ingen har følelser gir og tar man. Noe sånt, kanskje.

Anonymkode: 1c0f9...7d2

Skrevet

Alle tre.

Jeg føler jeg både får og gir, så da deler vi noe. 😊

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke om jeg liker de begrepene rundt det, sex er vel heller noe man har

Er det sånn at man "gir" når man har sex selv om man ikke hadde så lyst selv, og "får" når han har sex med meg når det var mest jeg som ville? Eller er det sånn at jeg får når han slikker meg, og gir når jeg suger han? 

Anonymkode: f3490...059

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg liker de begrepene rundt det, sex er vel heller noe man har

Er det sånn at man "gir" når man har sex selv om man ikke hadde så lyst selv, og "får" når han har sex med meg når det var mest jeg som ville? Eller er det sånn at jeg får når han slikker meg, og gir når jeg suger han? 

Anonymkode: f3490...059

Det er vel mer hva en sier, ikke hvordan sexen er utført, og du har sex i betydningen har sammen slik jeg forstår deg, så da deler dere 😊

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det bør være noe som to parter har lyt til å ha med hverandre og så deler de. Med hverandre. Likt altså. Er det bare den ene parten som vil, så blir det feil. Er det bare den ene parten som forventer sex som en utført handling, en slags handel i forholdet (jeg snekrer det du vil ha fikset og jeg får sex tilbake), da blir det feil og den andre blir veldig lei av sexmaset. Sex som en vare er triste greier og er tett på prostitusjon. Et slikt forhold er helt uaktuelt. 

Anonymkode: 4a2da...887

Eller at du får sex så da kan du gjøre dette og hint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...